No SSO cookie

Conceptul Citroen Lacoste va debuta la Paris!

voteaza
(0/ 0)
Conceptul Citroen Lacoste va debuta la Paris!
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Salonul Auto de la Paris a reprezentat mereu locul in care francezii sa-si prezinte conceptele indedite, iar anul acesta Citroen intareste regula cu noul Citroen Lacoste.

 
 
Conceptul Citroen Lacoste a fost realizat impreuna cu creatorul francez de haine. Noul concept masoara 3.45 metri lungime, 1.8 metri latime si 1.52 metri inaltime. Ampatamentul este de 2,3 metri, rotile fiind pozitionate foarte aprope de extremitati.

Propulsorul
folosit este unul pe benzina cu trei cilindri. Citroen a declarat ca motorul cu trei cilindri este suficient pentru a propulsa micutul concept, acesta fiind foarte apropiat din punct de vedere al dimensiunii de modelul Citroen C1.

Design-ul
este tipic brand-ului Lacoste. La exterior se pot observa jantele din aliaj usor cu textura unei mingi de golf si zone ale caroseriei care ne duc cu gandul la lumea tenisului. Lacoste este cunoscut pentru linia de haine destinate acestor sporturi elegante.

La interior
se poate observa o tema bazata pe tricourile polo Lacoste. Aceasta tema este evidenta in zona scaunelor si a centurilor de siguranta. Conceptul este unul fara usi si cu un plafon care poate fi umflat automat in cazul unor intemperii

Andrei Monenciu.


 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
1.7007 :: 22.21MB