No SSO cookie

Concepte Chevrolet la Salonul Auto de la Detroit

voteaza
(0/ 0)
Concepte Chevrolet la Salonul Auto de la Detroit
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Compania Chevrolet a prezentat astazi in cadrul editiei 2012 a Salonului Auto International Nord American doua prototipuri coupe care au rolul de a determina viitoarea generatie de clienti sa se implice si sugereze idei pentru un autovehicul la a carui proiectare pot participa si ei.

 
 

„Chevrolet a oferit intotdeauna modele aspirationale care sunt accesibile pentru toate generatiile” a declarat Mark Reuss, presedintele General Motors pentru America de Nord. „Aceste doua prototipuri transpun aceasta viziune pentru o noua generatie de clienti. Suntem interesati de opiniile celor mai noi clienti, ascultam sfaturile lor si gasim noi metode de a-i implica.”

Conform datelor recensamantului din S.U.A., 80 de milioane de consumatori se apropie de varsta de 30 de ani. Acestia reprezinta 40% din numarul total al clientilor potentiali ai pietei auto, cu o putere de cumparare totala de 1 trilion de dolari (781 de miliarde de euro).

Anul trecut, reprezentantii Chevrolet au stat de vorba cu potentiali clienti tineri de pe intreg teritoriul S.U.A. Bazandu-se pe feedback-ul lor, prototipurile Chevrolet exploreaza designul si functionalitatea pe care noii clienti si le doresc de la un autovehicul.

Primul prototip Chevrolet denumit Code 130R este un coupe cu patru locuri cu un profil simplu si drept. Fiind vopsit in rosu metalizat, o culoare noua, si avand jante mate anodizate auriu, Code 130R are un design ce mosteneste inclinarea spre performanta a marcii si dispune de tractiune pe puntea spate. Avand o parte frontala agresiva, aripile evazate tipice pentru Chevrolet, un profil lateral drept si emblema Chevrolet cu steagurile incrucisate, Code 130R reflecta mostenirea in materie de performanta a marcii.

Proiectantii modelului Code 130R au planuit adaptarea motorului supraalimentat cu turbocompresor pentru functionarea in tandem cu tehnologia eAssist.  Prin oprirea motorului atunci cand autovehiculul stationeaza, recuperarea energiei de franare si generarea lina a cuplului in timpul accelerarii, acest prototip duce electrificarea industriei auto la un nivel superior si imbina performanta unui motor supraalimentat cu economia de carburant.

Al doilea prototip Chevrolet, denumit Tru 140S, este un coupe sport cu patru locuri „exotic si accesibil”, cu tractiune pe puntea fata. Hatchback-ul cu trei usi a fost proiectat ca un autovehicul sport atractiv, dar accesibil ca pret. Prezentat in culoarea alb mat cu jante cromate Chevrolet, emblemele cu steagurile incrucisate, Tru 140S este bazat pe aceeasi platforma ca modelul Chevrolet Cruze si revolutionarul autovehicul electric cu autonomie extinsa Chevrolet Volt.

Prototipurile ofera caracteristici pe care clientii mai tineri le apreciaza, precum: functionalitatea unui model sedan sub forma unui coupe performant ce ofera loc pentru patru persoane, confort interior si conectivitate datorita spatiilor de depozitare inovatoare, WiFi, posibilitatii de conectare a smartphone-urilor prin intermediul sistemului Chevrolet MyLink si a afisajului pe parbriz, consum de 40 MPG datorita motorului 1.4L Turbo Ecotec ce dezvolta aproximativ 150 de cai putere.

Pretul posibil al modelului de serie se situeaza undeva in jurul valorii de 20.000 de dolari

„Clientii tineri ne spun ca doresc un autovehicul functional care sa aiba aspectul unui coupé. Designul caroseriei ambelor prototipuri s-a conformat acestei dorinte,” a declarat Frank Saucedo, directorul studioului Advanced Design al GM America de Nord, amplasat in Los Angeles, locul in care au fost concepute cele doua prototipuri.

Conectivitatea si personalizarea oferita de interiorul celor doua prototipuri raspund cerintelor noii generatii de clienti.

„Acest tip de client apreciaza conectivitatea. Permitandu-le sa fie conectati integrand dispozitivele personale prin MyLink si WiFi, interiorul autovehiculului se transforma in propriul lor punct de conectare,” a declarat Saucedo. „Interioarele exista deocamdata doar in format 2D. Acest lucru ne ofera flexibilitatea de a continua discutiile si de a incuraja dialogul pe masura ce continuam sa dezvoltam aceste prototipuri.”

Din Detroit, cele doua prototipuri Chevrolet vor fi transportate pentru a fi prezentate la saloanele auto importante, evenimente lifestyle cheie, intalniri cu clientii, precum si la alte expozitii, precum campusurile universitare.  De asemenea, Chevrolet va aborda clientii utilizand instrumentele mediilor de socializare.

„Atragerea clientilor care apartin acestei generatii reprezinta o oportunitate extraordinara pentru o companie  auto”, a declarat John McFarland, manager senior al Chevrolet Global Marketing, care conduce echipa care cerceteaza preferintele tinerilor.  „Ne dorim sa dezvoltam relatii autentice si semnificative cu acest tip de clienti, pe baza dorintelor lor.  Vrem sa aflam ceea ce au de spus, sa ii implicam in procesul de dezvoltare si sa le oferim ceea ce isi doresc – nu ceea ce credem noi ca isi doresc.”

SPECIFICATII PROTOTIP CHEVROLET CODE 130R CONCEPT COUPE

Date generale

Model:

Chevrolet Code 130R Concept Coupé

Caroserie / tren de rulare:

coupé cu patru locuri, punte spate motoare

Clasificare conform EPA:

autovehicul compact

Motor

 

1.4L Ecotec DOHC I-4 w supraalimentat cu turbocompresor/ eAssist

Cilindree (cc):

1364

Alezaj si cursa (mm):

72,5 x 82,6

Material bloc cilindri:

fonta

Material chiulasa:

aluminiu

Dispozitiv de comanda a supapelor:

arbori cu came in chiulasa, patru supape pe cilindru, sincronizare continuu variabila a supapelor

Sistem de aprindere:

bobina individuala pe bujie

Sistem de alimentare cu carburant:

injectie multipunct secventiala cu control electronic al clapetei de acceleratie

Raport de compresie:

9,5:1

Putere (cp / kW):

150 / 110

Cuplu (Nm):

200

Carburant recomandat:

benzina obisnuita fara plumb

Turatie maxima (rpm):

6500

Controlul emisiilor:

convertoare catalitice amplasate sub podea si aproape de motor; sistem de aprindere Quick-Sync 58x; rampa de carburant fara retur; senzor de oxigen cu incalzire rapida

Consum de carburant in regim extra-urban (l/100km):

5,9

Transmisii

 

Automata cu 6 trepte de viteza

Manuala cu 6 trepte de viteza

Disponibilitate:

standard

optional

Jante/Pneuri

Jante:

20 inch de culoare auriu mat

Pneuri:

P245/40R20

Dimensiuni

Exterior

Ampatament (mm):

2775

Lungime totala (mm):

4396

Latime totala (mm):

1816

Inaltime totala (mm):

1390

Ecartament (mm):

fata: 1535

spate: 1569

Interior

Numar de locuri (fata / spate):

2 / 2

Spatiu pentru cap (mm):

fata: 780

spate: 841

 

 

 

SPECIFICATII  PROTOTIP CHEVROLET 140S CONCEPT COUPÉ

Date generale

Model:

Chevrolet Tru 140S Concept Coupé

Caroserie / tren de rulare:

hatchback cu trei usi si patru locuri, punte fata motoare

Clasificare conform EPA:

autovehicul compact

Motor

 

1.4L Ecotec DOHC I-4 w supraalimentat cu turbocompresor/ tehnologie start-stop

Cilindree (cc):

1364

Alezaj si cursa (mm):

72,5 x 82,6

Material bloc cilindri:

fonta

Material chiulasa:

aluminiu

Dispozitiv de comanda a supapelor:

arbori cu came in chiulasa, patru supape pe cilindru, sincronizare continuu variabila a supapelor

Sistem de aprindere:

bobina individuala pe bujie

Sistem de alimentare cu carburant:

injectie multipunct secventiala cu control electronic al clapetei de acceleratie

Raport de compresie:

9,5:1

Putere (cp / kW):

150 / 110

Cuplu (Nm):

200

Carburant recomandat:

benzina obisnuita fara plumb

Turatie maxima (rpm):

6500

Controlul emisiilor:

convertoare catalitice amplasate sub podea si aproape de motor; sistem de aprindere Quick-Sync 58x; rampa de carburant fara retur; senzor de oxigen cu incalzire rapida

Consum de carburant in regim extra-urban (l/100km):

5,9

Transmisii

 

Automata cu 6 trepte de viteza

Manuala cu 6 trepte de viteza

Disponibilitate:

standard

optional

 

Jante/Pneuri

Jante:

Chevrolet de inalta performanta, cromate, cu dimensiunea de 21 inch

Pneuri:

P245/35R21

Dimensiuni

Exterior

Ampatament (mm):

2743

Lungime totala (mm):

4507

Latime totala (mm):

1878

Inaltime totala (mm):

1360

Ecartament (mm):

fata: 1632

spate: 1632

Interior

Numar de locuri (fata / spate):

2 / 2

Spatiu pentru cap (mm):

fata: 959

spate: 802

 

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1851 :: 17.82MB