No SSO cookie

CONCEPT: Volkswagen Cross Coupé GTE

voteaza
(0/ 0)
CONCEPT: Volkswagen Cross Coupé GTE
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

În acest an, la North American International Auto Show (NAIAS), în Detroit, Volkswagen  a prezentat conceptul Cross Coupé GTE. Cu această premieră mondială a conceptului SUV cu cinci locuri, producătorul auto din Wolfsburg prezintă detalii ale celei mai noi game SUV, care este pentru prima dată echipată cu un motor V6 plug-in hybrid.

 
 

Conceptul Cross Coupé GTE este vopsit în nuanţa albastru "Grand pacific glacier" şi îmbină înalta sa eficienţă cu designul marcat de forţă. Aceasta este demonstrată în mod special de designul exterior caracterizat prin muchiile precise de pe capota alungită a motorului şi o secţiune frontală foarte înaltă. Profilul, cu montanţii A care merg mult spre spate şi montanţii C înclinaţi sunt alte detalii distinctive ale designului care pune accente evidente pe sportivitate şi exclusivitate, subliniind însă totodată robusteţea SUV-ului de talie mare. Jantele mari, de 22 de inch, din aliaj uşor, cu zece spiţe cu finisaj gloss desăvârşesc concept-car-ul.

Noul limbaj de design pate fi observat şi la interiorul modelului Cross Coupé GTE. De exemplu, structura coerent orizontală a panoului de instrumente creează o atmosferă clar ordonată, spaţioasă şi totuşi progresistă. Aceasta se datorează şi display-urilor armonios integrate şi elementelor cromate care deschid o nouă dimensiune a informaţiilor şi calităţii operării, prin controlul cu ajutorul gesturilor.

Scaunele sunt îmbrăcate în tapiţerie bi-coloră din piele Nappa. Nuanţa "Ink Blue" accentuează efectul de scaune-scoică pentru scaunele sport, iar secţiunile centrale sunt acoperite de piele perforată. Pe tetierele scaunelor din spate sunt integrate suporturi pentru tablete. Aplicaţia Volkswagen "Media Control" permite accesarea cu ajutorul tabletelor, prin intermediul WiFi, a diferitelor funcţii de infotainment.

volkswagen-cross-coupe-gte-12-970x646-c

 

Conceptul SUV este propulsat de un motor V6 pe benzină de 3,6 litri şi de două motoare electrice. Motorul cu şase cilindri şi injecţie directă (FSI) generează o putere de 280 CP şi un cuplu maxim de 350 Nm. Performanţele celor două motoare electrice sunt de 40 kW şi 220 Nm şi respectiv 85 kW şi 270 Nm. Puterea totală a sistemului însumează 360 CP. La puterea sa maximă, Cross Coupé GTE, care înregistrează o viteză maximă de până la 209 km/h, accelerează până la 97 km/h în doar 6,0 secunde. Graţie bateriei litiu-ion, care este poziţionată central, (conţinut energetic 14,1 kWh), Cross Coupé GTE are o autonomie de 32 kilometri în modul pur electric.

Şoferul poate de asemenea să folosească butonul GTE pentru a activa modul GTE, adică latura agilă excepţională a concept-car-ului. Astfel, reglajele pedalei de acceleraţie, ale transmisiei şi direcţiei devin şi mai sportive. Mai mult, motorul FSI şi motoarele electrice lucrează împreună în modul GTE, pentru a furniza puterea integrală a sistemului, precum şi cuplul total.

După conceptul Cross Blue, prezentat anterior la Detroit, Cross Coupé GTE oferă acum încă o impresie asupra perspectivei noii game SUV de talie medie, care are la bază matricea modulară transversală (MQB). Modelul Cross Blue din producţia de serie va fi construit la fabrica Volkswagen din Chattanooga şi va fi prezentat anul viitor.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3892 :: 17.89MB