No SSO cookie

Colaborare istorica intre Mercedes si Renault

voteaza
(0/ 0)
Colaborare istorica intre Mercedes si Renault
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Mercedes si Renault colaboreaza la dezvoltarea unei platforme pentru modelele mici si la dezvoltarea a doua noi motoare.

 
 

Mercedes si Renault vor colabora la construirea unei platforme pentru modele mici si la doua motoare care vor echipa viitoarele modele Smart si modelele de oras Renault.

Platforma dezvoltata in prezent de Mercedes va beneficia de tractiune pe spate si va sta la baza viitorul model Fortwo, asteptat in 2013, si a unui inlocuitor pentru Forfour, programat sa-si faca aparitia in 2014.

Platforma Mercedes va fi folosita, dupa unele modificari, si de Renault, care va construi modelul electric Twizy si un model cu patru usi bazat pe conceptul Zoe. Inca nu se cunoaste daca Nissan, Dacia sau Samsung vor avea acces la aceasta platforma gandita de Mercedes. In ceea ce priveste motoarele comune, Mercedes va furniza celor de la Renault propulsoare cu 3 cilindri diesel si pe benzina, dotate cu sistem start-stop.

In afara acestei coloborari, Mercedes si Renault vor lucra impreuna la dezvoltarea unui motor de 1.8 litri care sa echipeze versiunile de top ale modelelor Twingo, Clio, Modus, Megane sau Scenic la francezi si versiunile de varf ale modelelor Forfour, A si B-Klasse.


Robert Gherghe

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2191 :: 22.19MB