No SSO cookie

Citroen si-a consolidat piata în România

voteaza
(0/ 0)
Citroen si-a consolidat piata în România
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Automotive Trading Services - A.T.S. - importator oficial Citroën pentru România, a comercializat în 2003, un număr de 1.485 de autovehicule, marcând o creştere de 30% faţă de anul 2002 a volumului de vânzări. În acest fel, A.T.S. înregistrează al patrulea an consecutiv de creştere susţinută a vânzărilor mărcii Citroën pe piaţa românească, depăşind de fiecare dată procentajul de creştere a pieţei auto.

 
 
[poza1s] Citroën deţine, la finele anului 2003, 3,1% din piaţa auto de import. Consolidarea poziţiei mărcii Citroën pe piaţa românească s-a realizat în 2003 prin creşterea cu 25% a numărului de autoturisme comercializate, în condiţiile unei repartizări echilibrate pe întreaga gamă de modele a producătorului francez. Confirmând aşteptările, performerul vânzărilor a fost modelul Citroën C3 cu 432 de unităţi livrate. Preferinţele cumpărătorilor s-au îndreptat în proporţie de aproape 60% către deja consacratele motorizări turbo diesel cu rampă comună 1.4 Hdi. [poza2s]Oferta Citroën pentru segmentul autoturismelor mici s-a îmbogăţit în 2003 cu două noi modele, Citroën C3 Pluriel şi C2, lărgind astfel adresabilitatea gamei cu două noi oferte competitive. De remarcat este performanţa înregistrată de A.T.S. pe piaţa autovehiculelor comerciale uşoare (de până la 3,5t), unde au fost comercializate 311 de unităţi, în urcare cu 56% faţă de anul anterior, în condiţiile in care acest segment de piaţă a progresat în 2003 cu numai 2% pentru mărcile importate. Astfel, bazandu-se pe modelele Berlingo Furgon şi Jumper, Citroën a inregistrat la sfarşitul anului 2003 o cota de 5% din piaţa autovehiculelor comerciale importate. [poza3s]A.T.S. estimeaza şi pentru 2004 o evolutie ascendentă a vânzărilor, susţinută de politica de înnoire a gamei producătorului francez prin evoluţii ale modelelor existente (Xsara Picasso şi C5), precum şi lansarea unui model complet nou în clasa compactă, Citroën C4. În trimestrul IV al anului curent, A.T.S. va da in folosinţă o investiţie de 3,5 milioane de Euro - un centru integrat de activităţi (vânzări autovehicule noi şi rulate, piese de schimb, intreţinere curentă în garanţie şi postgaranţie, toată gama de reparaţii, precum şi service rapid, fara programare), dedicat în totalitate marcii Citroën.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1838 :: 17.82MB