No SSO cookie

Citroen dezvăluie noua semnătură de brand

voteaza
(0/ 0)
Citroen dezvăluie noua semnătură de brand
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

După ce a dezvăluit Campania sa de brand “Citroën Inspired by You” la salonul auto de la Paris din 2016, Citroën a creat noua sa semnătură de brand "INSPIRED BY YOU". O semnătură globală pe care Citroën o va afișa cu mândrie, pentru prima dată, la Salonul Auto de la Frankfurt din 2017.

 
 

Încă de la înființare, marca Citroën nu a încetat să imagineze și să popularizeze soluții inovatoare pentru a îmbunătăți motorizarea pentru toți. De la tracțiunea față până la modelul 2CV, de la modelul Type-H până la Berlingo, de la Mehari până la E-Mehari, de la modelele Picasso MPV până la modelele Aircross Crossover, Citroën a însoțit schimbările din societate ca o marcă care este populară în cel mai lăudabil sens al cuvântului: o marcă a cărei sursă de inspirație o reprezintă oamenii și stilurile lor de viață.

Cu o ofertă generalistă, renumita “people-minded brand” își reînnoiște adevăratul spirit mai mult decât a făcut-o vreodată. Astăzi, acest spirit își găsește expresia naturală în noua semnătură globală: “INSPIRED BY YOU”.

Această semnătură de brand este parte a campaniei de brand “Citroën Inspired By You” , dezvăluită la salonul auto de la Paris din 2016 în fața unei extinderi mondiale, cu precădere în America Latină și în China, în prima parte a anului 2017. Aceast nou slogan – “INSPIRED BY YOU” – este cea mai recentă expresie a noii dinamici a brandului și este continuarea semnăturii “CRÉATIVE TECHNOLOGIE”, care a fost introdusă în 2009. Va fi expusă pentru prima dată la Salonul Auto de la Frankfurt 2017.

Mai mult decât o semnătură, “Inspired by You” este credo-ul din spatele soluțiilor unice ale Citroën în termeni de:

• produse: Noul C3 sau modelele crossover C3 Aircross și C5 Aircross. Noi modele care aduc un aer de prospețime în ceea ce privește experiența pasagerului pentru a îmbunătăți starea de bine, fiecare pe segmental său.

• tehnologie: ConnectedCAM CitroënTM, Airbumps®și Progressive Hydraulic CushionsTM (suspensie dezvoltată ca parte a programului “Citroën Advanced Comfort” ).

• servicii: noi servicii de mobilitate precum Citroën Rent&Smile și Citroën Earn&Drive și servicii conectate precum aplicațiile mobile MyCITROËN și Scan MyCITROËN.

• relații cu clienții: părerile online pe site-ul Citroën Advisor sau noul concept de concesiune urbană ‘La Maison Citroën’.

Toate acestea sunt expresii ale transformării mărcii Citroën. Ele demonstrează spiritul noii semnături - “Inspired by You” care caracterizează întreaga structură a brand-ului.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1703 :: 17.78MB