No SSO cookie

Citroen se impune în Raliul de la Monte Carlo

voteaza
(0/ 0)
Citroen se impune în Raliul de la Monte Carlo
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

La capătul unei evoluţii fără greşeală, Sébastien Loeb a reuşit să obţină al doilea succes consecutiv în Raliul Monte Carlo. Pilotul echipei Citroën a terminat cu un avans de peste un minut faţă de cele două Ford-uri conduse de Markko Märtin şi François Duval.

 
 

[poza1s]Deşi s-a aflat la conducere în prima parte a raliului, Marcus Grönholm a terminat până la urmă pe locul patru, rezultatul fiind remarcabil dacă avem în vedere că modelul 307WRC s-a aflat şi el la debut. Ghinionistul ultimei zile a fost Petter Solberg, campionul mondial pierzând două locuri în clasament după ce şi-a avariat suspensia în speciala 14. Locul cinci i-a revenit până la urmă lui Freddy Loix, aflat la volanul celui de-al doilea Peugeot oficial. Ediţia 2004 a Raliului Monte Carlo s-a dovedit extrem de dificilă, din cele 40 de echipaje care au luat startul doar 23 reuşind să ajungă la finalul zilei de duminică pe podiumul din capitala Principatului. Ultima etapă a raliului monegasc a programat un număr de patru probe speciale, fiind totodată şi singura zi în care nu s-a mai anulat nici un tronson selectiv. [poza2s]Publicul a gustat la maxim spectacolul de pe traseul Sospel-Turini-La Bollene. Instalaţi pe poziţii cu mult înainte de căderea nopţii, spectatorii au creat o atmosferă aparte pe legendara Col de Turini. Surprinzător totuşi, cei 32,58km au fost privaţi de prezenţa zăpezii, doar cinci kilometri de pe tronsonul de coborâre fiind acoperiţi cu un strat subţire de gheaţă. Lantosque-Luceram (ultima din cele două probe parcurse de câte două ori în etapa finală), a fost uscată în totalitate, simplificând oarecum operaţiunea de alegere a pneurilor. [poza3s]Etapa secundă a campionatului va reuni elita piloţilor în pădurile din Scandinavia, Uddeholm Swedish Rally transformând bătălia de pe probele speciale într-un veritabil balet pe gheaţă şi zăpadă. Tot în Suedia va fi şi prima etapă din campionatul rezervat modelelor de producţie (grupa N), un număr de 18 echipaje anunţându-şi prezenţa la start. Clasament final 1. Sébastien LOEB / Daniel ELENA Citroën Xsara WRC 4h12m03,0s 2. Markko MÄRTIN / Michael PARK Ford Focus RS WRC + 1m12,6s 3. François DUVAL / Stephane PREVOT Ford Focus RS WRC + 1m19,6s 4. Marcus GRÖNHOLM / Timo RAUTIAINEN Peugeot 307 WRC + 1m26,8s 5. Freddy LOIX / Sven SMEETS Peugeot 307 WRC + 8m16,9s 6. Gilles PANIZZI / Hervé PANIZZI Mitsubishi Lancer WRC04 + 10m11,6s 7. Petter SOLBERG / Phill MILLS Subaru Impreza WRC + 10m42,2s 8. Olivier BURRI / Jean-Philippe PATTHEY Subaru Impreza WRC + 17m49,1s 9. Josef BERES / Petr STARY Hyundai Accent WRC + 19m43,1s 10. Nicolas BERNARDI / Denis GIRAUDET Renault Clio + 23m38,1s [poza4s]Campionatul Mondial de Raliuri Piloţi: Sébastien Loeb 10p, Markko Märtin 8p, François Duval 6p, Marcus Grönholm 5p, Freddy Loix 4p, Gilles Panizzi 3p, Petter Solberg 2p, Olivier Burri 1p. Constructori: Ford 14p, Citroën 10p, Peugeot 9p, Mitsubishi 3p, Subaru 2p.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1989 :: 22.15MB