Citroen Racing Trophy Romania va debuta anul acesta la Raliul Argesului, etapa a doua din Campionatul National de Raliuri. Alex Filip, Dani Ungur, Vlad Cosma si Nistor Duval sunt pilotii care s-au inscris, pana acum, in Citroen Racing Trophy Romania 2010 si care se vor bate pentru premii record in competitia nationala.
Raliul Argesului 2010 este prima etapa din Campionatul National de Raliuri Dunlop inclusa in programul Citroen Racing Trophy Romania 2010. Daca anul trecut au fost incluse in acest trofeu doar ultimele trei etape, in 2010 Citroen Racing Trophy Romania se va desfasura la toate cele sapte etape ramase in calendarul competitional si, desigur, la Sibiu Rally Show.
„Citroen Racing Trophy este un format care s-a bucurat de un mare succes in toate tarile in care s-a organizat si cred ca si despre Romania se poate spune acelasi lucru. Si in acest an sunt eligibili pilotii care concureaza cu modelel C2R2 si C2R2 Max, iar premiile sunt mai mari decat in sezonul trecut”, a spus Simon Jean Joseph, dublu campion european de raliuri si initiator al programului in calitate de Responsabil Competitii Clienti Citroen Racing.
La prima etapa din Citroen Racing Trophy Romania 2010 s-au inscris 4 piloti: Daniel Ungur, Vlad Cosma si Nistor Duval cu modelul Citroen C2R2 Max si Alex Filip, care va lua startul, la fel ca in sezonul 2009, cu modelul Citroen C2R2.
Premiile puse in joc pentru pilotii din Citroen Racing Trophy Romania sunt si in acest sezon cele mai mari din competitia nationala, suma totala ca care se ridica premiile alocate unei etape fiind de 15.300 Euro. Pilotii clasati in top 8 la grupa A sunt recompensati cu 4.000 Euro pentru locul 1, 3.000 Euro pentru locul secund, 2.500 Euro pentru locul 3, 2.000 Euro pentru locul 4, 1.500 Euro pentru locul 5, 1.000 Euro pentru locul 6, 800 Euro pentru locul 7, si 500 Euro pentru locul 8.
Spre deosebire de anul trecut, la fiecare etapa se va intocmi si un clasament, valabil doar pentru pilotii inscrisi in Citroen Racing Trophy Romania, dupa sistemul de punctaj 10-8-6-5-4-3-2-1, iar la sfarsitul sezonului, in functie de clasament, primii trei piloti vor mai primii premii in piese Citroen Racing, in valoare totala de 7.000 Euro.
Robert Gherghe
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!