No SSO cookie

OFICIAL: Citroen C4 Picasso facelift

voteaza
(0/ 0)
OFICIAL: Citroen C4 Picasso facelift
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Odată cu vara anului 2016, C4 Picasso intră într-o nouă epocă, putându-se lauda cu şi mai multă distincţie şi dinamism, un nou facelift, o capotă în două nuanţe şi mai multe posibilităţi de personalizare, inclusiv posibilitatea de a alege una dintre cele patru formule distincte de design interior.

 
 

Conceput după cele mai înalte standarde Citroën de creativitate şi know­-how, noul C4 Picasso este un monovolum (MVP) modern şi inovativ. Acesta se distinge prin stilul său puternic și expresiv, cu linii dinamice si o siluetă frontală şi posterioară uşoară şi unică. Designul este accentuat prin proporţiile sale pline de originalitate, care combină un exterior compact, cu un spaţiu interior lider-de-clasă și un volum generos. Interiorul este proiectat în spiritul unui spaţiu deschis și oferă o ambianță pură și plină de lumină, graţie unor materiale care îmbunătăţesc percepţia calităţii și bunăstarea tuturor pasagerilor. Acest sentiment este, şi mai mult, întărit de performanțele rutiere şi stabilitatea lui C4 Picasso care, datorită dezvoltării platformei EMP2, realizează o îmbinare perfectă între ţinuta de drum ireproşabilă și clasicul confort Citroën.

Încă de la lansare, Citroën C4 Picasso a fost disponibil în varianta cu tehnologii de agrement, inclusiv cu o interfaţă de conducere 100% tactilă și un ecran panoramic HD de 12 inch, ca şi alte inovaţii menite să asigure o experienţă uşoară şi relaxantă la volan, precum Vision 360, Park Assist și sistemul de autopilot adaptativ (ACC). Citroen C4 Picasso facelift a fost dezvoltat plecând tocmai de la aceste linii de forţă, reuşind să atingă un echilibru ideal în lumea monovolumelor graţie unor caracteristici fără pereche:

Un stil atractiv cu linii fluide și moderne pentru o personalitate şi un dinamism mai puternice, un nou facelift pentru ambele versiuni, noi stopuri cu efect 3D în versiune standard începând de la primele soluţii de echipare, noi jante din aliaj de 17 inch, o capotă în două nuanţe disponibilă pentru C4 Picasso, o nouă culoare argintiu pentru arcada capotei la Grand C4 Picasso şi trei noi culori de caroserie.

Clienții au acum posibilitatea de a alege dintr-o gamă de patru formule personalizate de design pentru a crea un interior după propria imagine, adaptat la stilul de viaţă al fiecăruia. Sunt disponibile tehnologii care fac viaţa mai ușoară, precum noul sistem conectat de navigaţie 3D CITROËN Connect Nav, combinat cu noul ecran tactil de 7 inch, care, împreună, oferă o mai mare receptivitate și noi servicii conexe. Noul sistem optimizează de asemenea utilizarea ecranului HD de 12 inchi pentru o mai mare flexibilitate și claritate. O altă tehnologie nouă, menită să simplifice viaţa de zi cu zi, este Hands-Free Tailgate, prin care conducătorii auto pot deschide portbagajul cu...piciorul. Alte tehnologii au misiunea de a simplifica conducerea autoturismului şi de a ameliora siguranţa în trafic, precum sistemul de recunoaştere a semnelor de circulaţie şi consiliere, sistemul autopilot adaptativ cu funcţie de oprire, sistemul de avertizare Lane Departure, frâna activă de siguranţă, sistemul de atenţionare a conducătorului auto şi sistemul de monitorizare a unghiul mort sau Blind Spot.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.7509 :: 17.89MB