Prin asocierea sa cu Rip Curl, un nume care simbolizeaza surfing-ul inca din anul 1969, Citroën evidentiaza spiritul liber al modelului C4 Cactus printr-o versiune mai radicala si revelatoare. In acest mod, Citroën ofera fanilor acestui model o versiune care este in același timp diferita, mai avansata tehnologic și cu un nivel mai ridicat de performanta, ideala pentru un stil de viata orientat catre relaxare, timp liber si bunastare.
![]() |
Avand valori comune, precum inovatia si creativitatea, atat Citroën cat si Rip Curl impartasesc, de asemenea, aceeasi dorinta pentru aventura (pe care Rip Curl o numeste “cautare” – cautarea valului perfect), incurajandu-si fanii sa porneasca la drum “oriunde, oricand”. Este evident ca Rip Curl si Citroën au fost facuti sa se intalneasca, cu atat mai mult dupa lansarea sistemului de tractiune inteligent Grip Control, inclus in echiparea unor versiuni ale modelului C4 Cactus si care dispune de urmatoarele setari:
STANDARD: pentru a conduce de-a lungul drumurilor de coasta inundate de soare, serpentine montane, distante lungi pe autostrada, sau bulevarde moderne din centrul orasului…
SAND: pentru a te apropia cat mai mult posibil de cele mai frumoase locuri de surfing…
OFF-ROAD: pentru a conduce fara teama pe orice tip de suprafata alunecoasa (noroi, iarba uda, macadam)…
SNOW : pentru a ajunge la cele mai frumoase statiuni de schi…
ESP OFF: dezactivarea sistemului ESP (operationala pana la 50 km/h).
![]() |
Echiparea Rip Curl include si elemente vizuale distinctive, precum: oglinzi retrovizoare de culoare alba, un sticker vertical care prezinta un mix de forme geometrice si logo-ul Rip Curl, acoperind aripa frontala a masinii. Caracteristicile aplicate pe spatele modelului sunt si ele in aceeasi tema, asezate orizontal si includ semnatura Rip Curl, afisata cu litere albe, aspect care introduce modelul direct in universul activitatilor de surfing.
Tractiunea imbunatatita a modelului Citroen C4 Cactus Rip Curl promite o experienta unica de condus pentru soferul si pasagerii sai, indiferent de anotimp sau destinatie, iesind in evidenta intr-un mod categoric, in comparatie cu celelalte SUV-uri compacte de pe piata.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!