Citroen Romania este si anul acesta unul dintre partenerii principali ai Raliului Sibiului, primul raliu pe macadam din calendarul 2010, programat in perioada 15-18 iulie.
Citroen Romania va sustine echipa de organizare a Raliului Sibiului, punandu-i la dispozitie o flota de masini ce include si modelul C-Crosser. Primul SUV din gama Citroen va deschide pentru al treilea an consecutiv probele celei mai dure si mai spectaculoase etape pe macadam din Campionatul de Raliuri al Romaniei, fiind masina oficiala a competitiei inclusa anul acesta si in calendarul etapelor eveniment din Intercontinental Rally Challenge (IRC).
„Implicarea noastra in editiile din 2008 si 2009 ale etapei de la Sibiu s-a dovedit a fi un adevarat succes si suntem incantati ca putem sustine echipa de organizare si anul acesta. La nivel mondial, Citroen este un jucator foarte important in lumea sporturilor cu motor, dovada fiind si cele sase titluri la piloti si cinci titluri la constructori castigate in WRC,” a spus Didier Gerard, directorul Citroen Romania.
Pentru a face fata conditiilor dure de la Sibiu, cele patru masini Citroen C-Crosser care vor fi folosite de directorul cursei si echipa de organizare vor fi echipate cu pneuri BF Goodrich All Terrain. Aceste anvelope, concepute pentru a rula atat pe asfalt cat si in off-road, se adapteaza perfect nevoilor de miscare ale oficialilor raliului, datorita profilului adanc si fragmentat si a constitutiei solide, rezistente la agresiuni. In total cele patru masini Citroen C-Crosser vor parcurge 428,4 kilometri dintre care aproape 150 kilometri pe cel mai dur macadam din Campionatul National de Raliuri.
Parteneriatul cu organizatorii Raliului Sibiului este doar unul dintre modurile prin care Citroen sustine sportul cu motor din Romania. Incepand de anul trecut, in tara noastra este organizat Citroen Racing Trophy, competitie dedicata pilotilor ce concureaza cu modele C2 R2 si C2 R2 Max. In cadrul Citroen Racing Trophy se ofera cele mai mari premii in bani din cadrul competitiei interne, Raliul Sibiului fiind si el inclus in acest trofeu.
Robert Gherghe
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!