In 2009, Citroen dezvaluia noua sa imagine, lansandu-se intr-o noua dinamica a marcii, care ii ofera astazi rezultatele: o cota de piata in Franta de peste 15% luna de luna, obiectiv atins anul trecut prima oara dupa 30 de ani.
Dupa ce a uimit cu noua sa linie de produse – linia distinctiva DS – Citroen continua sa surprinda devenind partener al sportului preferat al francezilor (20.000 de cluburi in Franta) si nu numai.
"Puternici prin valorile noastre – creativitate, indrazneala, exigenta – suntem mandri astazi sa contribuim la scrierea istoriei noilor „Bleus”, bazata pe un nou proiect sportiv ce il are in centru pe noul selectioner si echipa sa tehnica. Pentru prima data in Franta, Marca devine partenera a unei echipe de fotbal si nu oricare! Pentru noi, acest parteneriat cu Federatia Franceza de Fotbal si cu Echipa Frantei se inscrie in linia apropierii de clientii nostri zi de zi”, subliniaza Xavier Chardon, Director Comercial Citroen Franta.
Prin acest parteneriat de 4 ani, marca se angajeaza alaturi de „Les Bleus” si de Federatia Franceza de Fotbal in lupta pentru Campionatul European de Fotbal 2012 si pentru Campionatul Mondial din 2014.
Robert Gherghe
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!