Cea mai puternica versiune a gamei Chrysler 300 a primit pe langa un nou aspect exterior si o serie de imbunatatiri de ordin tehnic, principala noutate fiind motorul HEMI V8 de 6,4 litri, ce va oferi 465 CP si 630 Nm.
Fata de motorul de 6,1 litri pe care il inlocuieste, noul propulsor al lui 300 aduce un plus de 40 CP si 60 Nm, performanta totala fiind livrata rotilor de pe puntea spate prin intermediul unei transmisii automate cu cinci rapoarte si dotata cu manete de schimbare a vitezelor pe volan.
Cifrele oficiale oferite de Chrysler includ un sprint 0-100 km in zona de 4 secunde, sfertul de mila cu start de pe loc in circa 12 secunde, 0-160-0 km/h in 16 secunde, o viteza maxima de 281 km/h si 100-0 km/h in circa 36,5 metri. De asemenea, in ciuda performantelor dinamice imbunatatite, SRT8 ofera si o reducere cu circa 25% a consumului de combustibil in regim de autostrada, prin utilizarea tehnologiei Fuel Saver (ce dezactiveaza patru cilindri in timpul functionarii in regim de croaziera) alaturi de un nou sistem activ de evacuare. Directia este si ea imbunatatita, ca si sistemul de franare. Noul model va fi livrat clientilor incepand cu cel de-al treilea trimestru al anului in curs.
Cristian Iovitu
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!