No SSO cookie

Chrysler, General Motors, Ford - Reduse la jumate...

voteaza
(0/ 0)
Chrysler, General Motors, Ford - Reduse la jumate...
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

In acest caz este vorba de forta de munca, cele trei companii din Detroit pierzand circa 50 % din efective...

 
 
Un raport din 2002 indica ca General Motors avea 177.000 de angajati in Statele Unite ale Americii, insa de la 1 mai 2009, va avea doar circa 90.000, o reducere de aproape 50%. Ford are la activ 65.000 de angajati, cu circa 44% mai putini decat cei 116.000 pe care ii detinea in anul 2006. Chiar daca Ford nu a facut reduceri asa profunde, acestea au avut loc intr-o perioada mai scurta de timp. Nu in ultimul rand, firma Chrysler a facut "trecerea" de la 84,375 de angajati, cati avea la sfarsitul anului 2004, la doar 56,600, pierzand o treime din efectivul de munca, majoritatea concedierilor avand loc in anul 2007. Presedintele Chrysler, Jim Press, a explicat la acea vreme ca firma doreste sa reduca productia anuala de la 4 milioane de vehicule la doar 2 milioane, "Asa cum ar fi trebuit sa fie dintotdeauna" a declarat el pentru presa. Cu toate acestea, criza financiara care a "debutat" in 2008 i-au dat putin planurile peste cap, Press declarand ca actualul obiectiv este de 1.7 milioane de vehicule pe an.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2588 :: 17.86MB