Ministrul Chinez al Comertului a anuntat, cu doua zile in urma, ca masinile produse in Statele Unite, cu motoare de 2.5 litri si peste, vor fi taxate suplimentar.
Taxa nu este impusa doar producatorilor americani ci si celorlalti producatori care fabrica masini pe teritoriul Statelor Unite. Aceasta a fost introdusa pentru ca importurile din Stalele Unite “distrug industria locala”.
Cei mai multi dintre analisti cred ca acesta este raspunsul Chinei ca urmare a refuzului World Trade Organization la importul de cauciucuri. Asta ne arata ca China este capabila sa intervina politic pe piata. Piata chineza este foarte importanta pentru producatorii de masini iar taxele suplimentare ar putea afecta totusi vanzarile.
Nu si vanzarile General Motors, datorita faptului ca din cele 2 milioane vehicule vandute acest an in China, cele mai multe au fost fabricate in China. Doar cateva modele sunt importate, cum ar fi Cadillac SRX.
Ford nu va fi nici el afectat, avand in vedere ca acesta importa in China Suv-ul Edge, care este produs in Canada.
Cele mai afectate vor fi BMW care importa in China aprox. 25000 vehicule construite in SUA si Chrysler, cu 24000 vehicule.
Cu toate acestea, reprezentantul BMW, Mathias Schmidt spune ca desi este o decizie regretabila, nu crede ca aceasta va avea un impact negativ asupra vanzarilor.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!