No SSO cookie

China a devenit piata numarul 1 pentru GM

voteaza
(0/ 0)
China a devenit piata numarul 1 pentru GM
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

In primele sase luni ale anului GM a vandut mai mult in China decat in SUA, tara asiatica devenind principala piata pentru americani.

 
 

China, cea mai mare piata auto din lume, a devenit si cea mai mare piata auto pentru General Motors. In primele sase luni ale anului, GM a vandut in China 1.209.000 de unitati, in timp ce in SUA au fost vandute doar 1.069.000 unitati.


In ciuda faptului ca vanzarile GM sunt mai mari in China, piata americana cunoaste o revenire pentru compania auto numarul unu din SUA. Cu alte cuvinte, GM si-a imbunatit vanzarile pe teritoriul american, chiar daca a renuntat la mai multe branduri ale companiei. In primele sase luni ale anului, GM a vandut cu 14% mai mult in SUA fata de perioada similara a anului precedent.


In China, rata de crestere este mult mai mare, GM inregistrand un plus de 48% in 2010. In acest moment, GM este al doilea jucator de pe piata chineza, dupa Grupul VW. Piata auto chineza a devenit in 2009 cea mai mare din lume si intentioneaza sa ramana asa.


In primele cinci luni ale lui 2010, China a inregistrat un numar de 7,1 milioane de masini vandute, mult peste SUA care are doar 4,6 milioane de unitati comercializate.


Robert Gherghe

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Suzuki SX4 1.0 Passion AllGrip

    Suzuki SX4 1.0 Passion AllGrip

    Suzuki S-Cross este o maşină foarte bună pentru oricine, nu doar pentru familişti sau pentru cei care preferă să ştie că pot evada oricând din cotidian pe un drum care nu a beneficiat vreodată de asfalt.

  • Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta MT6

    Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta MT6

    Poziția înaltă la volan combinată cu un aspect exterior elegant și un rafinament mult îmbunătățit față de generația anterioară contribuie la o bună percepție din partea publicului, astfel încât nici concurența destul de agresivă nu poate veni să destabilizeze poziția fruntașă pe care o are în segmentul său

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2815 :: 22.19MB