No SSO cookie

Chevrolet Trax se pregateste de lansarea europeana

voteaza
(5/ 1)
Chevrolet Trax se pregateste de lansarea europeana
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
5.0

Noul Chevrolet Trax: proiectat pentru exploratorii urbani ai zilelor noastre.

 
 

Este posibil sa nu fie vorba doar despre dimensiuni, dar s-a constatat o predilectie a clientilor din Europa Centrala si de Vest pentru autovehicule de dimensiuni mai mici, compacte, dupa cum indica explozia vanzarilor din segmentul mini SUV-urilor.

Vanzarile din cadrul acestui segment au contrazis tendinta de scadere a industriei auto in Europa, crescand de la 130.214 de autovehicule in 2008, ceea ce reprezinta o cota de piata de 0,7%, la putin sub 264.000 in 2012, sau o cota de piata de aproape 2%.

Toate semnalele converg catre o crestere a cotei de piata nemaiintalnita in cadrul acestui segment. Se prevede o crestere a vanzarilor cu peste 100% pana in anul 2018 si a cotei de piata pana la 2,8%.

Prin noul Trax, Chevrolet va introduce pe piata un adversar care a fost creat special pentru a satisface cerintele cumparatorilor a caror viata se desfasoara cu precadere in orasele moderne. "Modelul Trax permite marcii Chevrolet sa patrunda pe segmentul in crestere al SUV-urilor de dimensiuni mici si ofera flexibilitatea, consumul redus de carburant si manevrabilitatea pe care si le doresc aventurierii oraselor", a declarat Susan Docherty, Presedinte si Director General al Chevrolet Europe.

Modelul Trax va fi disponibil la dealerii Chevrolet din Romania din luna septembrie a acestui an, cu o gama de trei sisteme de propulsie: un motor pe benzina de 1,4 l, cu supraalimentare, ce dezvolta o putere de 140 cp si genereaza un cuplu de 200 Nm, un motor pe benzina de 1,6 l cu putere de 115 cp si cuplu de 155 Nm si un motor turbo diesel de 1,7 l de 130 cp, cu un cuplu de 300 Nm.

Tractiunea integrala este disponibila pentru modelele Trax echipate cu motorul turbo pe benzina de 1,4 l si cel diesel, de 1,7 l. Lungimea de 4,25 metri si latimea de 1,77 metri il fac ideal atat pentru mediul urban, cat si pentru conducerea pe drumurile de tara.

Dat fiind ca primul SUV din toate timpurile a purtat cu mandrie emblema papionului, nu este surprinzator faptul ca Chevrolet a demarat un astfel de proiect. Compania este recunoscuta pe scara larga drept creatoarea acestui gen de autovehicule, primul model fiind Suburban, lansat in 1935.

"Marca Chevrolet este recunoscuta de multe decenii pentru SUV-urile sale abile si fiabile. Modelul Trax va asigura toate avantajele traditionale ale marcii Chevrolet si multe altele", a declarat Docherty.

"Trax este expresia moderna a uneia dintre competentele de baza ale Chevrolet, anume producerea si vanzarea unor SUV-uri de exceptie", a adaugat aceasta.

Chevrolet Captiva este fratele mai mare al modelului Trax si doar unul dintre SUV-urile produse de Chevrolet. Gama din S.U.A include modelele Avalanche, Colorado, Equinox, Silverado, Suburban, Tahoe si Traverse.

Modelul Chevrolet Suburban: date cheie si evolutie

1935:        Este lansat modelul Suburban Carryall cu doua usi, care a fost produs pana in anul 1967. Era propulsat de motorul Stovebolt de la Chevrolet, cu 6 cilindri in linie, care dezvolta o putere de 60 cp (45 kW).
1936:        Au fost introduse franele hidraulice.
1937:        A fost adoptat un design exterior nou, cu accente Art Deco; puterea motorului a crescut la 79 cp (59 kW). Sunt introduse noile geamuri securizate.
1940:        Sunt introduse farurile capsulate, care asigurau o vizibilitate imbunatatita in mod semnificativ.
1947:        Prima modificare semnificativa a designului. Cuplul sporit generat de motor asigura modelului Suburban o capacitate de remorcare excelenta. Sistemul de ventilatie cu circulatie directa imbunatateste confortul din timpul conducerii.
1955:        Este lansata a doua serie; au fost introduse motoarele V8 small-block, transmisia automata Hydra-Matic, sistemul electric de 12 V, pneurile fara camera de aer.
1957:        Este oferita optiunea de instalare din fabrica a unui sistem de tractiune integrala.
1960:        Este introdusa suspensia fata independenta (cu bare de torsiune).
1967:        Stilizarea complet noua include un design unic cu trei usi, cu o singura usa pe partea soferului si doua usi pe partea pasagerului. Noile caracteristici de siguranta includ un sistem de frane cu cilindri dubli, o coloana de directie cu amortizare a energiei de impact, un parbriz din sticla laminata de grosime mai mare, securizata.
1971:        Discuri de frana fata ca dotare standard si motoare adaptate pentru a functiona cu benzina fara plumb.
1973:        Modelul Suburban oferit avea pentru prima data patru usi. S-a pus un accent mai mare pe confortul la interior si posibilitatile multiple de depozitare.
1981:        Actualizarea designului.
1987:        Au fost introduse injectia de carburant cu comanda electrica si transmisia cu patru trepte de viteza.
1988:        Sunt oferite pentru prima data frane cu functie de antiblocare.
1992:        Un model Suburban complet nou; actualizarile includ frane cu functie de antiblocare pentru toate cele patru roti, Insta-Trac pentru modelele cu tractiune integrala si o suspensie fata independenta noua.
1996:        Debutul activarii tractiunii integrale printr-o apasare de buton si al luminilor diurne.
1998:        A fost adaugata filiala OnStar; in Australia este oferita versiunea cu volan pe partea dreapta, prin marca Holden.
2000:        Modelul Suburban de ultima generatie aduce un design nou, interioare si sisteme de propulsie noi. Discuri de frana pe toate cele patru roti si un sistem de suspensie cu adaptare in functie de incarcatura.
2007:        Este lansata ultima generatie a modelului.
2010:        Aniversarea de 75 de ani este sarbatorita prin lansarea unui model in editie limitata.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2510 :: 22.12MB