No SSO cookie

Chevrolet Sonic RS disponibil in SUA

voteaza
(0/ 0)
Chevrolet Sonic RS disponibil in SUA
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Suspensie sport si sistem MyLink disponibil in dotarea standard

 
 

Un nou Chevrolet Sonic (denumit Aveo in Europa) va fi lansat in curand in versiunea Sonic RS 2013. Acesta va fi comercializat in Statele Unite ale Americii la sfarsitul anului 2012.

Noul RS accentueaza stilul dinamic si experienta de conducere caracteristice modelului Sonic / Aveo si vine dotat cu motorul turbo Ecotec de 1,4 l, ce dezvolta o putere de 138 cp (103 kW). In Statele Unite ale Americii , Sonic este singurul autovehicul din segmentul sau echipat cu un sistem de propulsie cu functie de supraalimentare.

„Modelul Sonic RS este oferit exclusiv in varianta cu cinci usi. Sistemul infotainment exclusivist MyLink dezvoltat de Chevrolet este inclus in dotarea standard a autovehiculului. Acesta permite afisarea pe ecranul de mari dimensiuni al sistemului audio a datelor de navigatie descarcate prin intermediul unui smart phone, precum si accesul personalizat la serviciile de radio prin internet Pandora si Stitcher.

Detalii exterioare ale modelului Sonic RS: design nou al partii din fata si al proiectoarelor de ceata, grila noua a radiatorului, specifica RS, partea din spate redesenata, spoiler spate nou, ornamente noi pentru panoul inferior al caroseriei, finisaj unic al carcasei oglinzilor exterioare, sistem de evacuare sport optimizat, cu teava de esapament cromata, jante de 17" cu cinci spite si design unic, garda la sol coborata si setari mai rigide ale suspensiei cu amortizoare reglate pentru performante inalte, emblema RS.

Aspectul mai agresiv al modelului Sonic RS este inspirat din prototipul lansat la Detroit in 2010. Sonic RS va fi disponibil in culorile Rosu Victory, Alb Summit, Gri Cyber metalizat si Negru Granite metalizat, o culoare noua a caroseriei disponibila pentru autovehiculul Sonic an model 2013.

„Modelul Sonic RS ramane fidel spiritului progresist al prototipului si aduce o atitudine unica in acest segment de autovehicule,” a declarat John Mack, director de design pentru modelul Sonic. „Din orice unghi l-ai privi si prin fiecare atingere, acest model duce mai departe cu mandrie traditia Chevrolet in materie de performanta in cel de-al doilea secol de existenta”.

Partea din fata a modelului de serie Sonic RS este unul dintre cele mai dramatice elemente preluate de la prototip, avand un design aerodinamic ce imbunatateste tinuta de drum a autovehiculului. Prizele de aer verticale de pe marginile partii din fata subliniaza postura lata, coborata si acopera proiectoarele de ceata.

Detalii interioare ale modelului Sonic RS: scaune fata sport noi, volan sport nou cu o coroana si cu partea inferioara plata, specific autovehiculelor de curse, maneta noua a schimbatorului de viteze (transmisie manuala), pedale sport noi de aluminiu, elemente grafice specifice ale panoului de instrumente, culori interioare specifice modelului RS pentru panoul de instrumente si capitonajul portierelor

„Asemenea exteriorului, interiorul modelului Sonic RS creeaza senzatii vizuale si tactile specifice unui veritabil autovehicul de performanta,” a declarat Mack. „Scaunele sunt ferme si asigura o sustinere laterala optima in viraje rapide, iar volanul mai gros, cu partea inferioara plata este o caracteristica care va fi cu siguranta apreciata de fanii autovehiculelor de curse.”

Interiorul modelului Sonic RS va permite sa pastrati permanent contactul cu lumea exterioara prin intermediul sistemului infotainment Chevrolet MyLink, cu echipament radio si ecran color tactil de sapte inch. Sistemul permite clientilor sa asculte muzica preferata si sa utilizeze telefoanele smart phone si functia de conectare prin Bluetooth pentru a accesa serviciile de navigatie si radio prin internet Pandora si Stitcher. Datele de navigatie descarcate prin smart phone pot fi afisate pe ecran, iar atunci cand autovehiculul este stationat, utilizatorii pot reda pe ecran fisiere video si chiar si albume foto personale de pe telefonul mobil.

Modelul Sonic RS este echipat standard cu un motor Ecotec turbo de 1,4 l, care dezvolta o putere de 138 cp (103 kW) si genereaza un cuplu maxim de 200 Nm, putere mentinuta in toata gama de turatii, pentru performante ridicate chiar si la turatii reduse. Modelul este prevazut, de asemenea, cu o transmisie automata sau manuala cu sase trepte de viteza.

Raporturile unice de transmisie ale transmisiei manuale cu sase trepte de viteza si raportul final de transmisie al transmisiei automate confera un plus de dinamism modelului Sonic RS in comparatie cu celelalte modele non-RS.

Sistemul de propulsie cu supraalimentare, unicul din acest segment de autovehicule, este completat de suspensia fata MacPherson cu arcuri elicoidale si bara stabilizatoare si de suspensia spate semi-independenta cu bara de torsiune si arbore compus, prevazuta cu o traversa tubulara, robusta in forma de V si amortizoare umplute cu gaz. Ecartamentele fata si spate sunt identice, 1.509 mm (59,4 inch), pentru o buna stabilitate si un echilibru excelent.

Noul RS este singurul model Sonic prevazut cu frane cu discuri pe toate cele patru roti si sistemul ABS cu patru canale. Sistemul de patru senzori - cate unul pentru fiecare roata – integreaza functia de distributie electronica a fortei de franare, care echilibreaza astfel forta de franare in functie de factori precum conditiile de drum si greutatea pasagerilor si/sau a incarcaturii.

Sistemul de servodirectie este inclus in dotarea standard a autovehiculului si dispune de un compensator de uzura, care adapteaza permanent interactiunea sistemului cu mecanismul de directie, pentru a asigura precizia directiei pe intreaga durata de viata a sistemului.

 

 

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2349 :: 22.12MB