În timp ce Statele Unite ale Americii au reprezentat cea mai mare piaţă individuală pentru Chevrolet, cu un număr total de 1,85 milioane de autovehicule vândute, peste 60% din vânzările mărcii s-au înregistrat pe alte pieţe precum Brazilia (643.000), China (627.000), Rusia (205.000), Coreea de Sud (125.000) şi India (92.000). Toate aceste valori ridicate se datorează lansării de noi autovehicule.
„Chevrolet se află în mijlocul celei mai agresive campanii de lansare de noi produse din istoria sa, iar acest lucru ne-a ajutat să ajungem la al nouălea trimestru consecutiv de vânzări globale record,” a declarat Susan Docherty, Preşedinte Chevrolet Europe.
Ghidată de o nouă viziune globală, „Find New Roads”, ce se bazează pe moştenirea Chevrolet privind ingeniozitatea, Docherty a declarat că marca este pregătită pentru o creştere continuă în 2013, cu peste 20 de autoturisme şi camionete complet noi sau reproiectate semnificativ ce urmează să fie lansate în întreaga lume, inclusiv noul Corvette Stingray, Silverado, Impala şi noul SUV Trax de mici dimensiuni.
Chevrolet îşi face simţită prezenţa pe piaţa internaţională oferind autovehicule de mici dimensiuni precum modelele Spark, Sonic/Aveo, Cruze şi modelul Malibu de dimensiuni medii, dar şi autovehicule crossover şi camionete precum Spin, Trax, Orlando şi Colorado, toate acestea fiind concepute pentru diverse condiţii de trafic şi pentru preferinţele variate ale clienţilor din întreaga lume.
Sedanul compact Chevrolet Cruze este liderul mărcii în materie de vânzări globale, cu peste 755.000 de unităţi vândute în 2012, fiind modelul cu cele mai multe autovehicule vândute în întreaga lume, cu aproape 1,9 milioane de unităţi vândute de la lansarea sa în 2009. În Statele Unite ale Americii, Chevrolet va lansa în al doilea trimestru un model Cruze cu motor diesel.
Iată primele 10 pieţe dintr-un clasament al vânzărilor înregistrate de către Chevrolet în 2012:
Piaţă | Vânzări totale 2012 |
Statele Unite | 1.850.000 |
Brazilia | 643.000 |
China |
627.000 |
Rusia | 205.000 |
Mexic | 179.000 |
Canada | 139.000 |
Argentina | 134.000 |
Coreea de Sud |
125.000 |
Uzbekistan | 123.000 |
India | 92.000 |
La nivelul întregii corporaţii, vânzările GM din America de Nord au crescut cu 3,2% şi cu 10,1% la nivelul regiunilor cu operaţiuni internaţionale faţă de 2011.
Rezumat vânzări globale ale companiei General Motors
|
Unităţi
2012 |
Unităţi
2011 |
Creşteri % |
America de Nord | 3.018.576 | 2.925.256 | 3,2 |
Europa | 1.607.176 | 1.750.599 | (8,2) |
America de Sud | 1.046.594 | 1.066.402 | (1,9) |
Operaţiuni internaţionale | 3.613.645 | 3.281.245 | 10,1 |
Total la nivel global | 9.285.991 | 9.023.502 | 2,9 |
GM North America = Statele Unite ale Americii, Canada, Mexic şi alte pieţe din America de Nord
GM în Europa = Europa de Vest, Centrală şi de Est, Rusia şi alte ţări membre CSI
GM International Operations = Asia Pacifică, Africa de Nord, Africa Subsahariană şi Orientul Mijlociu
Observaţie: Iran, Coreea de Nord, Siria şi Sudan sunt excluse din calculele privind volumul de vânzări şi cota de piaţă
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!