No SSO cookie

Chevrolet se extinde pe plan global cu vânzări record în 2012

voteaza
(5/ 1)
Chevrolet se extinde pe plan global cu vânzări record în 2012
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
5.0

Chevrolet, marca auto cu cea mai rapidă creştere la nivel mondial, a vândut peste 4,95 milioane de autovehicule în întreaga lume în 2012, stabilind un record mondial în materie de vânzări.

 
 

În timp ce Statele Unite ale Americii au reprezentat cea mai mare piaţă individuală pentru Chevrolet, cu un număr total de 1,85 milioane de autovehicule vândute, peste 60% din vânzările mărcii s-au înregistrat pe alte pieţe precum Brazilia (643.000), China (627.000), Rusia (205.000), Coreea de Sud (125.000) şi India (92.000). Toate aceste valori ridicate se datorează lansării de noi autovehicule.

„Chevrolet se află în mijlocul celei mai agresive campanii de lansare de noi produse din istoria sa, iar acest lucru ne-a ajutat să ajungem la al nouălea trimestru consecutiv de vânzări globale record,” a declarat Susan Docherty, Preşedinte Chevrolet Europe.

Ghidată de o nouă viziune globală, „Find New Roads”, ce se bazează pe moştenirea Chevrolet privind ingeniozitatea, Docherty a declarat că marca este pregătită pentru o creştere continuă în 2013, cu peste 20 de autoturisme şi camionete complet noi sau reproiectate semnificativ ce urmează să fie lansate în întreaga lume, inclusiv noul Corvette Stingray, Silverado, Impala şi noul SUV Trax de mici dimensiuni.

Chevrolet îşi face simţită prezenţa pe piaţa internaţională oferind autovehicule de mici dimensiuni precum modelele Spark, Sonic/Aveo, Cruze şi modelul Malibu de dimensiuni medii, dar şi autovehicule crossover şi camionete precum Spin, Trax, Orlando şi Colorado, toate acestea fiind concepute pentru diverse condiţii de trafic şi pentru preferinţele variate ale clienţilor din întreaga lume.

Sedanul compact Chevrolet Cruze este liderul mărcii în materie de vânzări globale, cu peste 755.000 de unităţi vândute în 2012, fiind modelul cu cele mai multe autovehicule vândute în întreaga lume, cu aproape 1,9 milioane de unităţi vândute de la lansarea sa în 2009. În Statele Unite ale Americii, Chevrolet va lansa în al doilea trimestru un model Cruze cu motor diesel.

Iată primele 10 pieţe dintr-un clasament al vânzărilor înregistrate de către Chevrolet în 2012:

Piaţă Vânzări totale 2012
Statele Unite 1.850.000
Brazilia 643.000
China

627.000

Rusia 205.000
Mexic 179.000
Canada 139.000
Argentina 134.000
Coreea de Sud

125.000

Uzbekistan 123.000
India 92.000

La nivelul întregii corporaţii, vânzările GM din America de Nord au crescut cu 3,2% şi cu 10,1% la nivelul regiunilor cu operaţiuni internaţionale faţă de 2011.

Rezumat vânzări globale ale companiei General Motors

 

Unităţi

2012

Unităţi

2011

Creşteri %
America de Nord 3.018.576 2.925.256 3,2
Europa 1.607.176 1.750.599 (8,2)
America de Sud 1.046.594 1.066.402 (1,9)
Operaţiuni internaţionale 3.613.645 3.281.245 10,1
Total la nivel global 9.285.991 9.023.502 2,9

 

GM North America = Statele Unite ale Americii, Canada, Mexic şi alte pieţe din America de Nord

GM în Europa = Europa de Vest, Centrală şi de Est, Rusia şi alte ţări membre CSI

GM International Operations = Asia Pacifică, Africa de Nord, Africa Subsahariană şi Orientul Mijlociu

Observaţie: Iran, Coreea de Nord, Siria şi Sudan sunt excluse din calculele privind volumul de vânzări şi cota de piaţă

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2467 :: 17.87MB