No SSO cookie

Noul centru de cercetare și dezvoltare Nokian Tyres

voteaza
(0/ 0)
Noul centru de cercetare și dezvoltare Nokian Tyres
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Centrul modern de cercetare și dezvoltare accelerează faza de testare a noilor modele de anvelope

 
 

Noul Centru de Cercetare și Dezvoltare, cu o suprafață de aproximativ 3.500 metri pătrați, face parte dintr-o creștere substanțială a capacității de producție. Anul trecut, Nokian Heavy Tires Ltd, parte a grupului Nokian Tyres, a răspuns la cererea tot mai mare de anvelope la nivel global cu o investiție în cercetare, dezvoltare și producție de aproximativ 70 de milioane de euro și un obiectiv de creștere a capacității de producție de 50%, planificate pentru o perioadă de 3 ani.

„Ne încadrăm perfect în grafic. Prima etapă a extinderii fabricii de producție este încheiată, iar cea de-a doua va fi gata în aprilie 2019. În vara anului 2019 vom începe instalarea de noi echipamente", afirmă Pasi Antinmaa, directorul fabricii Nokian Heavy Tires.

Nokian Heavy Tires continuă să producă cele mai bune anvelope din lume pentru mașini de mare tonaj din toate domeniile, de la silvicultură și agricultură, până la minerit și transport. În noul centru de cercetare și dezvoltare, toate testările interne vor fi realizate în aceeași unitate și în apropierea liniilor de producție, toate fiind situate în Nokia. Operarea va fi astfel extrem de eficientă.

nht_rnd_center_3d

 

„Centrul va fi plin de utilaje moderne", spune Matti Kaunisto, manager de dezvoltare, Nokian Heavy Tires. „Putem tripla numărul de anvelope testate și putem testa mai multe variabile pentru a le oferi clienților OEM cele mai înalte standarde".

Este prioritar pentru Nokian Tyres ca întregul ciclu de viață al anvelopei să fie ecologic. Pentru a obține acest standard înalt în domeniul durabilității, noile tehnologii din cercetare și dezvoltare reprezintă un pas remarcabil.

Datorită noilor echipamente moderne de testare ale Centrului de Cercetare și Dezvoltare și culegerii de date din ce în ce mai specifice, Nokian Heavy Tyres va conduce fără îndoială revoluția din segmentul mașinilor de mare tonaj. Noile inovații vor permite dezvoltarea de soluții în premieră. De exemplu, pentru a funcționa în condiții de siguranță și previzibil, fără experiența și estimarea conducătorului auto, sistemul de direcție al vehiculului fără pilot impune cerințe mai ridicate pentru industria anvelopelor.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2158 :: 21.75MB