No SSO cookie

Cele mai bune masini second hand sub 5.000 de euro

voteaza
(0/ 0)
Cele mai bune masini second hand sub 5.000 de euro
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Am facut o lista cu cele mai bune masini din clasa mica. Masinile alese sunt toate cu propulsoare diesel, pret sub 5.000 de euro, cu aer conditionat si produse dupa anul 2000. Cele patru modele au fost alese datorita popularitatii lor in Romania, dar si datorita raportului calitate pret.

 
 
Cand alegem o masina, fie ea chiar si second hand, trebuie sa tinem cont in primul rand de costul, fiabilitatea modelului, tipul de propulsor, consumul, costurile de intretinere si bineinteles, dotari. Cele patru modele alese sunt: Volkswagen Polo 1.4 TDI, Skoda Fabia 1.4 TDI, Opel Corsa 1.3 CDTI si Ford Fiesta 1.4 TDCI.

Ford Fiesta 1.4 TDCI, 70 CP Pret de achizitie de aproximativ 4.800 de euro pentru modelul din 2006. Este cel mai nou model dintre cele 4 alese, care se incadreaza limitei de 5.000 de euro. Dezavantajul sau este motorul mai mic si fiabilitatea pieselor de uzura.

Caracteristici:
  • Motor 1.4 TDCI Euro 4,  70 CP, 80.000 km
  • Dotari: ABS, inchidere centralizata, servodirectie, geamuri electrice fata, aer conditionat, radio cd cu MP3, oglinzi electrice, 4 airbag-uri
  • Cost intretinere: revizie anuala aproximativ 380 RON, pentru schimburi ulei, filtre ulei si aer si revizie + aprox 150 RON placutele de frana, schimbarea pompei de apa si distributia ajunge la aprox 1200 de RON
  • Consum: 6 litri/100 km urban, 4-4.5 litri/100 km extra urban
Opel Corsa 1.3 CDTI, 70 CP, Euro 4. Este o optiune buna, dar dezavantajul major insa este faptul ca acest model tinde sa aiba probleme cu caseta de directie. Modelul ales este din 2005, costul este de 4.700 de euro.

Caracteristici:
  • Motor 1.3 CDTI Euro 4,  70 CP, 110.000 km
  • Dotari: ABS, inchidere centralizata, servodirectie, geamuri electrice fata, aer conditionat, radio cd cu MP3, oglinzi electrice, 2 airbag-uri
  • Cost intretinere:  ulei mobilsynt 5w40 bidon 4L - 134,95 RON, filtru polen AB3337 isofilter - 35,18 RON, filtru motorina GM - 94,86ron,
    filtru aer GM - 41,89ron, filtru ulei GM - 33,88ron, 2 ore manopera 113,44ron, verificat amortizoare+frane - 14,18ron Total 566,43 RON cu TVA + aprox 150 RON placutele de frana.
  • Consum: 5.7 litri/100 km urban, 4 litri/100 km extra urban.

Volkswagen Polo 1.4 TDi
, 75 CP.  Este superioara celorlalte modele datorita calitatii materialelor folosite la interior, dar si datorita fiabilitatii. Pretul este aproximativ 4.900 de euro. Acesta poate creste sau scade in functie de dotari. Modelul ales de noi este din 2002, la pragul de 5.000 de euro. Dezavantajul sau este vechimea modelului.

Caracteristici:
  • Motor 1.4 TDI Euro 3,  75 CP, 140.000 km
  • Dotari: ABS, inchidere centralizata, servodirectie, geamuri electrice fata, aer conditionat, radio cd , proiectoare de ceata, oglinzi electrice, 2 airbag-uri
  • Cost intretinere: revizie anuala aproximativ 580 RON, pentru schimburi de ulei + filtre. Un kit de ambreiaj costa aproximativ 500 RON + aprox 1-2 mil placutele de frana .
  • Consum: 5.7 litri/100 km urban, 4 litri/100 km extra urban
Skoda Fabia 1.4 TDI, 74 CP foloseste acelasi propulsor regasit pe Polo, dar are o calitate inferioara la interior, avantajul sau fiind costurile de intretinere mai mici. Pretul este de aproximativ 4.500 de euro. Modelul ales de noi pentru aceasta comparatie este din 2003.

Caracteristici:
  • Motor 1.4 TDI Euro 3,  75 CP, 125.000 km
  • Dotari: ABS, inchidere centralizata, servodirectie, geamuri electrice fata, aer conditionat, radio cd , oglinzi electrice, 2 airbag-uri
  • Cost intretinere: revizie anuala aproximativ 420 RON, pentru schimburi ulei, filtre ulei si aer + aprox 100-200 RON placutele de frana
  • Consum: 5.5 litri/100 km urban, 4 litri/100 km extra urban

In concluzie, Ford Fiesta este cea mai buna alegere pentru o masina second hand sub 5.000 de euro, atat datorita pretului de achizitie, cat si vechimea modelului.

Andrei Monenciu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

  • Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Dedicarea japonezilor către publicul european arată interesul acestora pentru o poziție cât mai bună a vânzărilor în segmentul D, o viziune foarte bine definită de către modelul actual al Avensis, care le garantează că își vor atinge scopul datorită numeroaselor modificări aduse automobilului pentru a îl aduce în zona modernă.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2026 :: 18.68MB