Cu 3,5 milioane euro sau 4,83 milioane dolari poti cumpara o multime de lucruri, inclusiv 12 Lamborghini Aventador.
De ce ar dori cineva sa cumpere atatea Lamborghini Aventador? Sa zicem ca ar avea 12 prieteni si le face cadou cate unul. Dar de ce ar vrea sa dea atatia bani doar pe unul? Si nu unul in marime naturala ci unul la scara 1:8? Ei bine, nu stiu.
Dar este de vanzare unul, la acest pret enorm de mare.
Acest model la scara 1:8 a fost prezentat de catre fostul inginer Mercedes-Benz Robert Gulpen, la Salonul Auto de la Frankfurt. Fabricat din materialele cele mai pretioase, modelul la scara Aventador este facut din fire de 1/1000mm aur masiv cu fibra de carbon, care formeaza intregul corp al masinii. Jantele si interiorul sunt facute din aur masiv si platina. In plus, materialul folosit la ferestre este sticla antiglont, iar logo-ul Lamborghini este facut din aur, platina si alte pietre pretioase.
Altfel spus, intregul proiect a necesitat 2 milioane euro sau 2.8 milioane dolari doar pentru materiale. Diferenta de bani probabil este pentru manopera, pentru cele 500 ore necesare construirii acestui mini Lamborghini Aventador.
Masina va fi scoasa la licitatie cat de curand. Nu se stie totusi cati nebuni se vor gasi pentru a licita pentru aceasta masinuta, dar stim ca o parte din profit va fi folosit in actiuni de caritate.
Oare daca as avea atat de multi bani i-as cumpara copilului meu o masinuta ca asta sa se joace?
Probabil ca un copil mare, cu multe milioane de euro prin conturi, si-o va face singur cadou.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!