Tunerii germani G-Power sunt specialisti in modelele BMW. Dupa ce au ridicat la culmi inimaginabile puterile modelelor M5 si X5, tunerii germani si-au canalizat energia asupra modelului M6. Ultima isprava G-Power poarta numele Hurricane CS si reprezinta cel mai rapid coupe BMW din lume.
Bazat pe M6, modelul tunat de G-Power a rupt toate barierele posibile. Vorbim de o putere de 750 de cai ai motorului V10 biturbo si de o viteza maxima de 370 km/h. Pentru realizarea vitezei record la un coupe BMW, G-Power nu a avut nevoie doar de talentul inginerilor sai. Michelin a furnizat un set deb pneuri de performanta Pilot Sport PS2 de dimensiunea 255/35 ZR 19 pentru fata si 305/30 ZR 19 pentru spate.
G-Power a incaltat coupe-ul M6 cu jante Silverstone Diamond de 21inch. Pentru imbunatirea puterii lui M6, tunerii au schimbat total sistemul de evacuare. Modelul BMW M6 Hurricane CS poate accelera de la 0 la 100 km/h in 4.4 secunde, ajunge la 200 km/h in 9.6 secunde si la 300 km/h in 26 de secunde. La un asemenea pachet de putere, era necesar un sistem de franare mai mult decat performant, motiv pentru care G-Power a implementat frane ceramice din carbon.
Tunerii germani s-au ocupat si de exteriorul lui M6. Astfel, a rezultat un kit de exterior cu accente sport. Vorbim de gura de aerisire in capota, aripi noi, deflector pentru partea posterioara, o bara fronatala restilizata si spoilere din fibra de carbon. Nici interiorul nu a scapat neatins, linia super sportiva facandu-si aparitia si la acest capitol. Volanul sport, insertiile din fibra de carbon, pielea Kjerba Nappa si noul turometru cu afisaj de 400 km/h sunt principalele noutati marca G-Power.
Tunerii germani au anuntat si pretul celui mai rapid BMW coupe din lume. Este vorba despre 360.000 de euro.
Robert Gherghe
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
scris de Anonim 11 October 2010 11:42
nu fi gaina nenea,esti deja eritat unde te crezi cu capota potocalie si restu negru in TOKYO DRYVER fugi la nani gainuso..........ha ha ha ce gaini stupide.
scris de Anonim 11 October 2010 11:37
nu fi gaina frate ca deja esti eritat este stupenda masina nu sti cei frumos......................ha ha ha gainilor.
scris de Anonim 16 September 2010 03:37
arata super bine si are 1 singur defect...culoarea ma irita... ;) 1 negru mat cu capota din fata portocalie ..arata bestial:X:X::X
scris de Anonim 10 September 2010 01:24
e super tare
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!