No SSO cookie

Cel mai mare producator auto chinez vrea sa construiasca trei uzine in straintate

voteaza
(0/ 0)
Cel mai mare producator auto chinez vrea sa construiasca trei uzine in straintate
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Chery Automobile Co., cel mai mare constructor auto chinez, a anuntat marti ca intentioneaza sa construiasca trei uzine de asamblare in Orientul Mijlociu, Europa de Est si America de Sud, informeaza AP.

 
 
1.jpg
In cursul acestui an vom pune la punct un plan complet pentru aceste uzine, a declarat presedintele Chery, Yin Tongyao, pentru cotidianul guvernamental China Daily, fara a da detalii legate de locatia exacta a celor trei uzine. Informatia a fost confirmata si de purtatoarea de cuvant a grupului Chery, Xie Ling, care a refuzat si ea sa ofere alte informatii.

Anuntul intervine la scurt timp dupa ce Chery a anuntat ca a ajuns la un acord cu grupul auto germano-american DaimlerChrysler AG in urma caruia grupul chinez va incepe sa produca autovehicule marca Dodge, Chrysler si Jeep pentru DaimlerChrysler. In plus Chery vrea sa inceapa sa exporte autovehicule pe piata americana.

Chery este cel mai mare constructor auto chinez cu 272.400 de vehicule comercializate anul trecut. Per ansamblu insa, grupul auto american General Motors este cel mai mare producator de autovehicule de pe piata chineza cu 876.747 autovehicule vandute anul trecut.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2434 :: 22.17MB