No SSO cookie

Cel mai bun motor nou al anului 2006

voteaza
(0/ 0)
Cel mai bun motor nou al anului 2006
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Dublu succes pentru tehnologia cu supraalimentare dublă – „Cel mai bun motor nou al anului 2006” – propulsorul de pe Golf GT „Premiul internaţional cel mai bun motor al anului 2006”, pentru motorul Twincharger TSI de la Volkswagen

 
 
[poza1s] Noul concept de motor, dotat cu tehnologia de supraalimentare dublă, constând dintr-o turbină de supraalimentare şi un turbocompresor, a impresionat experţii din întreaga lume. Noul motor de 1,4 litri, dezvoltând o putere de 170 CP, a obţinut două premii la competiţia „Premiile internaţionale cel mai bun motor al anului 2006”. Noul Twincharger s-a clasat pe primul loc la categoria “1 - 1,4 litri”. În plus, a fost votat de către juriu drept „Cel mai bun motor al anului 2006”. [poza2s] Constructorii de la Volkswagen au combinat conceptul inovator de dimensiuni reduse cu o turbină de supraalimentare, care funcţionează în gama de turaţii mici a motorului, şi un turbocompresor. Succesul poate fi constatat atât în ceea ce priveşte puterea (170 CP), cât şi consumul (7,2 litri/100 km). Motoul “putere maximă – consum minim” ilustrează perfect avantajele conceptului TSI. Juriul care decernează „Premiile internaţionale cel mai bun motor al anului 2006” este compus din 61 de jurnalişti auto din 29 de ţări. Această competiţie este organizată în fiecare an de cel mai mare grup de publicaţii tehnice auto din Marea Britanie. Cele mai bune motoare noi, 2006 250 - Volkswagen 1,4 litri, TSI (VW Golf) 196 - Toyota 3,5 litri V6 Hybrid (GS450h) 123 - Chevrolet 7 litri V8 (Corvette Z06) 117 - Mercedes-AMG, 6,2 litri (CLK, ML) 102 - Porsche 3,4 litri, Flat Six (Cayman) 81 - Honda 1,8 litri (Civic)

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1489 :: 17.76MB