No SSO cookie

Cearta dintre Volkswagen si Suzuki pentru numele GTI s-a sfarsit

voteaza
(0/ 0)
Cearta dintre Volkswagen si Suzuki pentru numele GTI s-a sfarsit
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Volkswagen renunta la procesul intentat firmei Suzuki pentru folosirea denumirii GTI.

 
 

Grupul Volkswagen a renuntat la apelul inaintat impotriva deciziei curtii judecatoresti care judeca litigiile dintre branduri. Germanii intentasera proces japonezilor de la Suzuki pentru folosirea titulaturii de GTI in denumirea versiunii sportive a popularului hatchback Swift. Decizia Grupului Volkswagen nu a fost luata nicidecum benevol ci mai degraba pentru ca indiferent de faptul ca facusera recurs asupra deciziei anterioare a curtii, era imposibil sa castige procesul.

Disputa a inceput in anul 2004, cand producatorul german a dat in judecata firma Suzuki pentru folosirea denumirii GTI.

In luna martie a acestui an, Curtea Generala a Uniunii Europene a decis ca Volkswagen nu are dreptate si ca Suzuki GTI nu are cum sa fie confundat cu Volkswagen Golf GTI. Germanii au mers insa inainte si au facut recurs.

Potrivit unui comunicat emis sambata de Reuters, un purtator de cuvant al Grupului Volkswagen a confirmat ca germanii renunta la apelul inaintat curtii.

Cei doi producatori auto au mai fost impreuna inaintea unui complet de judecata, acum peste un an de zile, cand si-au disputat termenii parteneriatului.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3629 :: 22.19MB