Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
scris de Anonim 27 February 2009 17:19
Inca nu sunt afisate detalii complete. Vad ca masina are 4 trepte. Asta inseamna ca daca mergi cu 100 Km/h ii scoti sufletul din ea. Daca ar fi avut 5 trepte era mai de apreciat. Nu stiu ce dotari are. La prima impresie pare ieftina dar nu tot ce e ieftin este si bun...
scris de Anonim 26 February 2009 16:07
Ar fi bine sa inceapa si alte companii sa produca masini mici , economice , fiabile si ieftine . Transportul personal ar trebui sa fie extrem de ieftin si cam spre asta se indreapta acuma industria auto in general - spre accesiblitate . Unii oameni folosesc termenul de LOW COST , dar de exemplu cat timp ma pot folosi de telefonul meu mobil de 30 de euro fara abonament la fel cum ma folosesc si de un telefon mobil de 10 ori mai scump nu vad care este problema - la masini este la fel .
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!