No SSO cookie

Ce masina îti poti cumpara cu 1.500 de euro?

voteaza
(0/ 0)
Ce masina îti poti cumpara cu 1.500 de euro?
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Chiar dacă pare un vis, în România maşinile nu sunt aşa scumpe. Cu o sumară căutare în anunţurile de vânzări second hand de pe situl www.masini.ro am aflat că, dacă ai la dispoziţie 1.500 de euro (circa 63 milioane lei), oferta pieţei pare a fi destul de bogată.

 
 
[poza1s]Din cele circa 50 de oferte de maşini, poţi alege una dintre cele 18 variante de Dacia berlină sau break, an de fabricaţie '95 - '96, sau poţi opta pentru o marcă străină. La acest preţ poţi cumpăra un Ford, Opel, Audi, Renault sau chiar Alfa Romeo sau BMW Seria 3, cu ani de fabricaţie cuprinşi între 1982 şi 1986. În ce priveşte preţurile pe mărci, oferta pare a fio destul de diversificată. Un Volkswagen Passat, an de fabricaţie '79 - '82, costă aproximativ 650 - 750 de dolari, ceea ce pare puţin, însă trebuie ţinut cont şi de vechimea şi starea maşinii. [poza2s]Cele mai noi oferte sunt pentru Dacia, însă cu puţin noroc poţă găsi, spre exemplu, un Citroen din '85 cu geamuri electrice, servo frână, servo direcţie, închidere centralizată, radio casetofon Pioneer 6 boxe şi subwoofer la 1.550 de euro. Un Opel Kadett '84 este cam 1.000 de euro, iar un Audi din '81 este cam 1.300 de euro. Până în 1.500 de euro mai poţi găsi maşini neînmatriculabile pentru dezmembrare sau utilitare Dacia sau Ford Transit.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1927 :: 17.82MB