No SSO cookie

Cat de originale sunt reclamele auto ?

voteaza
(0/ 0)
Cat de originale sunt reclamele auto ?
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Un exemplu elocvent asupra originalitatii reclamelor auto.

 
 
E un lucru cunoscut ca firmele constructoare de masini sunt atente la toate mutarile competitorilor si asupra noilor tehnologii si a designului masinilor lor. Uneori noile modele ne amintesc de o alta masina, pe care am mai vazut-o la o alta firma constructoare de masini. Elementele asemanatoare pot fi diverse, de la faruri, oglinzi retrovizoare, liniile caroseriei etc Uneori, asemanari izbitoare pot fi gasite si la reclamele facute pentru a promova vanzarea diverselor modele. Iata un exemplu izbitor cu 2 lei africani gelosi: Nissan Navara are o reclama izbitor de asemanatoare cu cea originala folosita pentru promovarea modelului Toyota Land Cruiser din 2006. Un alt exemplu de asemanare izbitoare in idei putem observa la o reclama Land Rover din mai 2008 care a copiat ideea Volkswagen Touareg a reclamei facute in ianuarie 2007 pentru a-si promova modelul. Cei care realizeaza reclamele pentru Nissan Navara se pare ca au o traditie de proasta inspiratie, gasim un alt exemplu de idee copiata dupa reclama Land Rover Freelander din 2001 folosita de Nissan Navara in 2005. Mai jos gasiti toate imaginile, foarte elocvente de altfel.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Mercedes-Benz E 200 W213 AT9

    Mercedes-Benz E 200 W213 AT9

    Exercițiul de echilibru între o rulare confortabilă dar totuși sigură și controlabilă a fost realizat într-un mod desăvârșit în Clasa E, comportamentul său fiind unul închegat, ce transmite șoferului un feedback foarte bun în ceea ce privește rularea.

  • Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Oferind un raport calitate-preț excelent, Opel Corsa este un model practic și accesibil, cu un interior plăcut și cu o poziție dominantă pe lista scurtă a viitorilor cumpărători care aleg segmentul B.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.4096 :: 17.87MB