No SSO cookie

Carlos Ghosn are cel mai mare salariu din Japonia: 8 mil. euro

voteaza
(0/ 0)
Carlos Ghosn are cel mai mare salariu din Japonia: 8 mil. euro
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Carlos Ghosn a avut uns alariu de 8 milioane de euro in anul fiscal 2009/2010 in Japonia.

 
 

Gratie unei legi din Japonia, CEO Renault-Nissan, Carlos Ghosn, si-a facut public salariul pe anul fiscal 2009/2010. Legea nipona prevede ca orice director de companie care castiga pe an mai mult de 900.000 de euro este obligat sa-si faca public salariul.


Carlos Ghosn s-a incadrat perfect in aceasta categorie deoarece a anuntat un salariu de 8 milioane de euro pentru perioada 1 aprilie 2009- 31 martie 2010. Mai mult, liderul aliantei Renault-Nissan are cel mai mare salariu din Japonia, depasindu-l pe CEO-ul Sony, Howard Stringer, care a castigat doar 7,4 milioane de euro.


Veniturile lui Carlos Ghosn sunt chiar mai mari decat cele anuntate, conform presei. Ghosn mai are un salariu la Renault, pe care nu este nevoit sa-l declare public in Japonia. Conform informatiilor existente, Ghosn ar mai incasa in aceeasi perioada de la Renault circa 1,25 milioane de euro.


Robert Gherghe

 

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2317 :: 22.19MB