Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
scris de Anonim 18 May 2008 18:23
Mergeti pe gaz si nu aveti probleme de genul acesta. Ieftin Sigur Ecologic
scris de Anonim 18 May 2008 18:19
Cei cu GPL nu au aceasta problema. Chiar daca vrei nu poti sa bagi in rezervor decat autogaz. Ieftin sigur ecologic. Si poe deasupra mai si protejeaza motorul de uzura prematura. Prost e nu cine cere ci cel care da. Cum adica pui motorina in loc de benzina si schimba motorul pe banii mei ? Aproppo e mai periculos sa bagi benzina in loc de motorina, ica adevarat se duce motorul daca inssisti dupa 30 - 50 Km. Invers pur si simplu nu merge motorul se opreste.
scris de Anonim 18 May 2008 11:10
aia care pun gresit combustibilul sunt cel putin idioti...bine le fac aia care ii jupoaie de bani
scris de Anonim 14 May 2008 20:11
Puteai sa fi mai explicit
scris de Anonim 14 May 2008 10:37
Stirea asta e bagata de un user din cate vad, toti aveti facilitatea asta, e usor sa critici pe unu in 2 randuri, as vrea sa va vad pe voi uimindu-ne co o stire tulburatoare..credeti ca e posibil, eu cred ca nu :P
scris de Anonim 14 May 2008 07:44
Stati linistiti fratilor...am lucrat intr-o benzinarie si cica vine unu intr-o seara cu Dacia lui pe motorina si cica si-a bagat benzina si a mers vreo 15 km cu ea....i-am zis : goleste-ti rezervoru,alimenteaza-l la plin cu motorina si da-i si un aditiv de mototina si unu pt. injectoare...la inceput mergea ca o drujba si scotea fum ca si Trabantelu dar dupa 20 de min ca si nou fratilor....sa nu uitam totusi ce marca de masina eraaaa....ca daca era alta in locu ei poate nu o vedeam bine...
scris de Anonim 13 May 2008 18:37
Hai sa fim seriosi...si daca suntem seriosi poate o sa faceti si voi articole ceva mai serioase sau macar nu o sa afisati toate chiciurile pe site.Sincer...doi lei e cam mult pentru zero informatie...titlu interesant , continut nul...asa ca poate il refaceti cu scezele pe care ni le datorati >:-( . in rest numai bine :-P
scris de Anonim 13 May 2008 13:06
deci nimic nu am inteles....final tragic :)))
scris de Anonim 13 May 2008 12:50
Poate se refera la greseala de a alimenta cu benzina un motor diesel :-S
scris de Anonim 13 May 2008 12:28
A SE CITI IN LOC DE ALAMBICATUL CARBURANTI, MOTORINA SAU BENZINA. MAI PE ROMANESTE GIGICA CARE SI-A ASORTAT PANTOFII CU CHILOTII DE DIMINEATA SI A BAGAT IN Q7 TURBO DIESEL IN LOC DE MOTORINA, BENZINA.. OUUUCH!! INSA DE AICI SI PANA LA O DISTRUGERE A MOTORULUI ESTE CALE LUNGA. PTR. CA DE OBICEI MOTORUL SE OPRESTE CAM INTR-UN MINUT.. SI DACA CUNOSTI PE CINEVA CARE STIE PE ALTCINEVA TOATA INTERVENTIA SE REZUMA LA REZERVORUL GOLIT PTR. PROBABIL 50-100 LEI + COSTUL "CARBURANTULUI" ARUNCAT. PUNCT.
scris de v_sandu 13 May 2008 11:57
reclama sa skoda??????????
scris de Anonim 13 May 2008 11:21
In ce a constat exoerimentul? si ce marca e aceea Skoa?
scris de Anonim 13 May 2008 11:20
Articol de doi lei (bani vechi)! In ce sens s-a pus combustibil gresit?Au pus benzina cu plumb la o masina cu catalizator?Au bagat motorina la o masina care functioneaza cu benzina sau viceversa??Dumnezeu stie.... :bug:
scris de Anonim 13 May 2008 10:57
Continuam stirile! Dl Popescu a iesit ieri din bloc indreptandu-se spre centrul orasului!
scris de Anonim 13 May 2008 10:57
mizerabil articol
scris de Anonim 13 May 2008 10:49
Nu se spune in articol ce carburanti au fost gresit utilizati.Daca la un motor Diesel a fost utilizata bezina,e ok doar cu golirea rezervorului,pt.ca motorul Diesel nu are de suferit.Asa cum bine stim cu totii,motorul diesel este mai robust,deoarece trebuie sa faca fata puterii de detonare mai mare pe care o are motorina. In caz ca un motor Otto(pe benzina)este alimentat cu motorina se poate ca el sa aiba probleme mult mai mari si acestea sa apara in timp.Deci atentie mare!!
scris de Anonim 13 May 2008 10:48
ca veni vorba de carburanti. nu vi se pare ciudat sa ai motor Euro 3 legal in romania si sa trebuiasca sa folosesti carburant euro 5 care e mult mai scump? incercati sa alimentati de exemplu motorina euro 3, o sa constatati cu surprindere ca nu e posibil, duza de la pompa face imposibila alimentarea. asadar la fiecare plin cheltuiti in plus cu 20%. poate nu ar fi rau sa se autosesizeze si protectia consumatorului.
scris de Anonim 13 May 2008 10:18
Cei de la Skoda au procedat corect . Bravo lor! Ceilalti , insa, au dat dovada ca sunt hotul care si-a intalnit prostul. Daca nu-ti poti asorta zilnic un autoturism la pantofii pe care te-ai hotarat sa-i porti in acea zi, atunci e bine sa te uiti cu atentie de la cine cumperi ...
scris de Anonim 13 May 2008 09:09
Articol cam alambicat.. daca tot ai scris ceva, macar sa fie pe intelesul tuturor... Ca sa nu mai vorbim ca subiectul principal nu sunt carburantii.. Nota ZERO
scris de Anonim 13 May 2008 06:54
Nu am inteles nmk :shut:. Din titlu ma asteptam la ceva care sa-mi explice ce tip de carburant sa folosesc pentru masina mea. In schimb am o informatie ambigua. Cineva a folosit un anumit tip de carburant si dupa aia s-a dus in service si i-a trebuit bani......Altceva!!???Atat!?? Bravo pt cel ce a scris-o. Ma fac si eu reporter asa!
scris de Anonim 12 May 2008 15:11
Bravo Skoda! Cand o curatare este posibila e perfect. Daca insa se ajunge la distrugerea motorului din cauze de alimentare gresita, cred ca nici la ei nu mai apare factura de 110 Euro.Oricum, cred ca fiecare trebuie sa stie ce trebuie pus in rezervor. Iar cei care distrug astfel masina, sa fie sanatosi. Prostia se plateste.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!