No SSO cookie

Capitalizare spectaculoasa la Nissan

voteaza
(0/ 0)
Capitalizare spectaculoasa la Nissan
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Nissan Motor reprezinta, in prezent, a doua companie auto mondiala, dupa Toyota, prin prisma capitalizarii sale, in urma unei cresteri spectaculoase de dupa luna martie 1999, a afirmat presedintele patronatului Nissan, Carlos Ghosn.

 
 
[poza1s] "In urma cu trei ani aveam 2,5 miliarde de actiuni, cotate fiecare la 400 de yeni, care faceau ca valoarea companiei sa fie de circa 1.000 de miliarde de yeni (8,25 miliarde de euro). Astazi, avem 4,5 miliarde de actiuni, la un curs apropiat valorii de 1.000 de yeni/actiune, care inseamna ca valoarea firmei este de 4.500 de miliarde de yeni sau aproape 37 de miliarde de euro", a explicat Carlos Ghosn.
Marti seara, la inchiderea Bursei din Tokyo, actiunile Nissan erau cotate la 982 de yeni, in crestere cu 5 unitati. In functie de cursul bursier, Nissan si Honda sint intr-o strinsa competitie pentru disputarea locului second in esalonul principal al constructorilor auto. Nissan, care depasise la un moment dat Honda, in urma rezultatelor financiare semestriale, din octombrie, s-a reasezat pe cea de-a treia pozitie.
[poza2d] "Capitalizarea Nissan din ultimii trei ani este o istorie foarte interesanta, care a demonstrat cit de simplu e sa te imbogatesti", a mai spus Ghosn. El a adaugat, in special pentru mediul de afaceri neincrezator din Japonia, ca e foarte usor sa spui diferite lucruri, insa cind acestea sint sustinute cu bani, toata treaba devine serioasa.
Valoarea in bursa a companiei Nissan, din al carei capital Renault detine 44,4%, ramine inca extrem de departe de cea a companiei Toyota, estimata la aproximativ 100 de miliarde de euro, cam la aceeasi valoare cu General Motors, Ford si DaimlerChrysler la un loc.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

  • Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Întregul comportament dinamic este bazat pe agilitate, stabilitate și precizie, oferind senzația plăcută de confort

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2231 :: 22.17MB