Ei bine, chiar daca XLR (foto) va ramane mort si ingropat, Cadillac va lansa totusi, acum ca GM se simte mai bine, o decapotabila pentru a rivaliza modelul german.
Ea va fi dezvoltata pe platforma Alpha, pe care este construita si familia ATS, si viitoarea generatie Cadillac CTS si va fi si “strecurata” in gama intre cele doua modele mentionate.
Cadillac-ul decapotabil nu va fi insa o versiune cabrio a lui ATS (care e un sedan compact), ci un model de sine statator. Printre rivali se vor numara, pe langa A5, si Mercedes-Benz E-Klasse cabrio si, fara ca acest lucru sa ne surprinda, si modele cabrio hard-top precum BMW 3-Serie Cabrio si Lexus IS.
In gama de motoare isi vor face loc propulsoare cu patru cilindri si supraalimentare prin turbina, V6-uri si V8-uri, modelul urmand sa fie lansat pe piata undeva catre sfarsitul anului 2013.
Cristian Iovitu
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!