No SSO cookie

Cadillac CTS-V sedan tunat de Cam-Shaft

voteaza
(0/ 0)
Cadillac CTS-V sedan tunat de Cam-Shaft
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Cam-Shaft este un tuner german specializat in acoperirea cu folie. Clientii pot opta pentru folii mate care sa acopere culoarea standard a masininii sau chiar si a jantelor. De aceasta data insa, Cam-Shaft a creat un pachet de tuning complet.

 
 
Tunerul german a realizat un pachet de tuning care ofera atat imbunatatiri estetice, cat si o crestere semnificativa a performantei. Cam-Shaft a folosit pentru exteriorul puternicului Cadillac CTS-V sedan o folie alba mata, iar insertiile cromate au fost inlocuite cu insertii negre care se asorteaza cu jantele. Acestea au rolul de a crea un contrast inedit.

Modelul Cadillac CTS-V este la ora actuala cel mai puternic sedan de serie din lume, acesta este dotat cu un propulsorul V8 de 6.2 litri. Propulsorul dezvolta o putere maxima de 556 CP si cuplu de 747 Nm. Accelerarea de la 0-100 km/h are loc in 3.9 secunde.

Cam-Shaft a lucrat impreuna cu cei de la "Wait4me" pentru a ridicata puterea totala la 630 CP. Aceasta crestere a performantelor se datoreaza recalibrarii ECU-ului, modificarii compresorului si unui nou filtru de aer sportiv. 

Pretul foliei albe este de 2.500 de euro, in timp ce jantele si insertiile negre costa 3.250 de euro, iar imbunatatirile mecanice se ridica la 3.800 de euro.

Andrei Monenciu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
1.3320 :: 17.88MB