Cu multi ani inainte de aparitia celor de la Volkswagen, Bugatti a fost readus la viata dupa aproape 40 de ani de hibernare de catre antreprenorul italian Romano Artioli care a cumparat drepturile de nume in 1987.
Patru ani mai tarziu cei de la Bugatti au prezentat modelul EB110 care beneficia de un motor V12 de 553 cai putere. In 1992 producatorul a mai venit cu o varianta numita SS. Aceasta era mai usoara dar si mai puternica. Astfel ca motorul reusea sa produca 603 cai putere. Viteza maxima era de 348 km/h iar suta de kilometri la ora era atinsa in 3.2 secunde. Cat de impresionant poate fi acest lucru daca ne gandim la anul in care a fost produsa masina. Noi va prezentam astazi acest model prin intermediul unui material video.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!