No SSO cookie

Bruno Spengler şi BMW Bank M3 DTM pe podiumul competitiei individuale desfasurata pe Stadionul Olimpic

voteaza
(0/ 0)
Bruno Spengler şi BMW Bank M3 DTM pe podiumul competitiei individuale desfasurata pe Stadionul Olimpic
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Cea de-a doua vizită DTM la München (Germania) a reconfirmat că Bruno Spengler (Canada) se simte ca acasă pe circuitul îngust şi virajat de pe Stadionul Olimpic: pilotul BMW Team Schnitzer a încheiat competiţia individuală de duminică pe locul al treilea.

 
 

Câştigătorul din 2011, aflat acum la comenzile BMW Bank M3 DTM, s-a confruntat cu Jamie Green (Marea Britanie) în semifinale şi a fost lider până aproape de final, dar în urma unui derapaj a pierdut câteva sutimi de secundă, ceea ce i-a permis rivalului de la Mercedes să obţină victoria. Mattias Ekström (Suedia, Audi) l-a învins pe Green în finală.

Trei piloţi BMW au intrat în acţiune încă din primul tur. Dirk Werner (Germania, E-POSTBRIEF BMW M3 DTM) a pierdut duelul cu Rahel Frey (Elveţia, Audi). Andy Priaulx (Marea Britanie, Crowne Plaza Hotels BMW M3 DTM) a tras lozul necâştigător în disputa cu Felipe Albuquerque (Portugalia, Audi). Atât Werner, cât şi Priaulx au rulat pe aceeaşi variantă a circuitului dublu simetric, în lungime de 0,614 kilometri, care avea apă la ieşirea din unul dintre viraje după ploaia căzută pe timpul nopţii. Joey Hand (SUA, SAMSUNG BMW M3 DTM) a rulat pe aceeaşi parte a pistei şi a trecut linia de sosire în urma adversarului Roberto Mehri (Spania, Mercedes). Cu toate acestea, Mehri a fost penalizat după cursă, astfel că Hand a promovat în optimile de finală.

În turul următor, americanul în vârstă de 33 de ani l-a avut ca adversar pe Ekström. După patru tururi, Hand a încheiat la 1,559 secunde în urma pilotului Audi şi a părăsit competiţia. Înaintea lui Hand, campionul en-titre din DTM, Martin Tomczyk (Germania, BMW M Performance Parts M3 DTM), a avut prima confruntare din competiţia individuală şi l-a învins pe Robert Wickens (Canada, Mercedes). Augusto Farfus (Brazilia, Castrol EDGE BMW M3 DTM) a trecut de Christian Vietoris (Germania, Mercedes), în timp ce Spengler a promovat în sferturile de finală graţie succesului repurtat în faţa lui Adrien Tambay (Franţa, Audi), într-un moment în care reîncepuse ploaia.

Cu doar opt piloţi rămaşi în competiţie, a fost momentul în care în cadru au intrat echipele de mecanici: după trei tururi pe pista udă, fiecare pilot trebuia să efectueze un pit stop, după care revenea pe circuit pentru alte trei tururi. Spengler şi Farfus, coechipieri în competiţia pe echipe de sâmbătă, au fost adversari, iar Spengler a fost cel care a triumfat în duelul intern. Tomczyk a avut parte de un duel intens cu Ekström şi a ratat un loc în semifinale pentru numai nouă sutimi de secundă.

Hand şi Werner, cei mai bine clasaţi piloţi BMW în competiţia echipelor.

Joey Hand (SUA) şi Dirk Werner (Germania) şi-au unit forţele pentru a forma o echipă în cadrul evenimentului demonstrativ DTM de la München (Germania) şi au încheiat pe locul al patrulea în competiţia de ştafetă ce a avut loc sâmbătă. Cei doi au pierdut la limită în faţa tandemului Christian Vietoris (Germania) - Gary Paffett (Marea Britanie) în finala mică. În întrecerea de pe Stadionul Olimpic, victoria a revenit unei alte perechi de piloţi Mercedes, formată din Ralf Schumacher (Germania) şi Jamie Green (Marea Britanie).

Competiţia a început cu sesiunea de calificări între coechipieri, care a determinat cei patru participanţi în sferturile de finală. Spengler a parcurs cele cinci tururi ale circuitului în lungime de 0,614 kilometri în 2:22,604, astfel că a fost cel mai rapid pilot BMW. Canadianul a fost urmat de Hand, Werner şi Farfus, în timp ce Tomczyk şi Priaulx au fost obligaţi să vadă restul întrecerii din tribună. Pe baza clasamentului intern s-au stabilit şi perechile pentru cursele de ştafetă: Spengler l-a avut drept coechipier pe Farfus, în timp ce Hand a concurat împreună cu Werner.

Au urmat sferturile de finală care au avut următorul sistem de desfăşurare: primul pilot parcurgea trei tururi, după care intra la standuri pentru a preda ştafeta coechipierului său. Spengler şi Farfus s-au confruntat cu Adrien Tambay (Franţa) şi Timo Scheider (Germania), dar "meciul" lor nu a mers conform planurilor: aflat pe primul loc, Farfus a ratat predarea ştafetei la finalul turului al treilea din cauza problemelor de comunicaţie radio, astfel că victoria a revenit perechii Audi. Devenea clar că Hand şi Werner ar fi promovat în semifinale indiferent de ceea ce făceau pe circuit, în disputa cu Vietoris şi Paffett. Cei doi au preferat să nu-şi asume riscuri inutile, aşa că victoria a revenit perechii Mercedes.

În semifinale, Hand şi Werner s-au confruntat cu Tambay şi Scheider. După o dispută pe parcursul a opt tururi, cu schimbarea piloţilor la jumătate, cei doi piloţi BMW au pierdut la o diferenţă de numai 0,871 secunde. Finala mică i-a readus faţă în faţă cu Vietoris şi Paffett. Din păcate, Hand şi Werner nu au reuşit să-şi ia revanşa, încheind la 721 de miimi de secundă în urma tandemului Mercedes.

Jens Marquardt (BMW Motorsport Director):

"În general, evenimentul pe care îl considerăm pe teren propriu, la München, a fost unul deosebit. Piloţii noştri au oferit un spectacol bun pentru fani şi a fost plăcut să vezi atâtea steaguri BMW fluturate de public. Am avut parte de o susţinere mare, în special din partea multor angajaţi BMW. Situaţia a fost asemănătoare şi la BMW Welt, care a fost vizitat de mulţi pasionaţi de-a lungul week-endului. Încă o dată, Bruno Spengler a demonstrat că poate fi competitiv în condiţii de circuit organizat pe stadion. Locul al treilea este un rezultat bun. Indiferent de ceea ce a fost, piloţii noştri s-au distrat şi am putut vedea cât de determinaţi au fost să aibă o evoluţie cât mai bună. Cu toţii privim cu încrederea spre etapa de la Nürburgring, acolo unde ne vom lupta din nou pentru puncte."

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2780 :: 17.81MB