No SSO cookie

BRABUS GL 63 Biturbo

voteaza
(0/ 0)
BRABUS GL 63 Biturbo
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Puternic ca un taur, sportiv dar elegant, noul BRABUS GL 63 Biturbo, care a sarbatorit debutul sau mondial la DUBAI INTERNATIONAL MOTOR SHOW, combina aceste trei atribute tinzand catre perfectiune.

 
 
Cu acest SUV de lux BRABUS isi extinde portofoliul impresionant de automobile exclusiviste capabile de performante extraordinare. SUV-ul 4x4 este propulsat de motorul BRABUS B63 Biturbo V8 de 6,3 litri si 650 cp / 478 kW, care atinge o viteza maxima de 300 km/h. Vizual, SUV-ul se distinge prin versiunea extrem de stilata BRABUS WIDESTAR si jantele de 23 inci din otel. Parte a echiparii standard o constituie interiorul exclusivist din piele Alcantara si fibra de carbon. GL 63 Biturbo este fabricat in serie limitata si are un pret initial de 368.000 Euro.

BRABUS a prevazut motorul de mare performanta cu 8 cilindri si 4 valve al modelului ML63 AMG cu un sistem biturbo si l-a montat pe versiunea mai puternica Mercedes SUV. Astfel, producatorul de autovehicule de lux de la Bottrop au ridicat modelul GL63 la un nou standard de performanta.

Sistemul biturbo este o alta caracteristica high-tech tipica pentru BRABUS. Specialistii BRABUS au conceput o galerie de evacuare speciala cu spatiu integrat pentru turbina si valve by-pass pentru motorul V8. Pentru o reactie mai rapida, turbinele au dimensiuni relativ mici si ambele galerii au fost concepute pentru a folosi pentru a actiona turbinele numai gazele de evacuare a trei dintre cei patru cilindri de pe fiecare parte.

Turbinele insele sunt special concepute de specialistii BRABUS. Motoarele normale tip V sunt prevazute cu doua turbine care se rotesc spre dreapta. Fapt care rezulta intr-un raspuns mai lent pe partea dreapta a motorului, deoarece aerul care patrunde prin partea dreapta necesita un traseu mai complicat la evacuare decat in partea stanga a motorului. Pentru a rezolva aceasta problema, specialistii BRABUS au conceput pentru cilindrii din partea dreapta turbina care se roteste spre stanga, obtinand astfel dinamica perfecta pentru gazele de evacuare.

Sistemul biturbo include de asemenea un intercooler de dimensiuni generoase pentru racire aerului de admisie cu apa, precum si o galerie de admisie dubla, cu filtre de aer sport si logo BRABUS biturbo. Catalizatoarele de mare performanta din spatele turbinelor reduc presiunea si emisiile de evacuare.

Partile mecanice componente ale motorului sunt adaptate supraalimentarii cu pistoanele forjate si un raport de compresie redus la 9.0:1. Noua electronica a motorului cu mapare speciala pentru aprindere si injectie, adaptata tehnologiei turbo si sistemul de management al presiunii de supraalimentare joaca un rol extrem de important. impreuna asigura nu numai maximum de putere, ci si emisii nepoluante, care asigura respectarea standardele EURO IV. Ca toate motoarele BRABUS, B63 Biturbo este lubrifiat exclusiv cu uleiul sintetic de inalta performanta ARAL.

Motorul claseaza BRABUS GL 63 Biturbo printre cele mai puternice SUV-uri din lume. Acesta produce 650 cp / 478 kW la o turatie de 6.200 rpm. Cuplul maxim de 850 Nm este disponibil pe o plaja intre 3.000 si 5.000 rpm.

In combinatie cu o transmisie automata modificata SPEEDSHIFT 7G-TRONIC in 7 trepte si o tractiune integrala, acest motor este capabil de performante inimaginabile pentru un vehicul de acest tip: BRABUS GL63 Biturbo accelereaza de la 0 la 100 km/h in numai 4,7 secunde si atinge o viteza limitata electronic la 300 km/h.

Bineinteles, proprietatile aerodinamice ale autovehiculului, anvelopele, suspensia si franele sunt toate adaptate acestui potential de performanta enorm.

Versiunea BRABUS WIDESTAR cu extensiile sale elegante pentru aripi adauga 6 cm latimii lui GL 63 Biturbo. Spoilerul fata WIDESTAR a fost testat in tunelul aerodinamic pentru a reduce portanta pe puntea fata si astfel oferind o stabilitate maxima a directiei la viteze mari. Orificiile largi de patrundere a aerului optimizeaza ventilarea motorului si a franelor. Pentru o si mai buna siguranta au fost adaugate LED-uri pentru rularea pe timp de zi si patru lampi auxiliare.
Pragurile create special asigura o trecere placuta intre aripile fata si spate. Luminile integrate faciliteaza urcarea si coborarea pe timp de noapte.

Proprietatile aerodinamice au fost optimizate printr-un spoiler situat pe acoperis si un spoiler inferior spate cu difuzor incorporat. Acesta este creat special pentru a se incadra perfect in ansamblul aripilor extinse si al sistemului de evacuare sport din inox.

Extensiile generoase ale aripilor bolidului confera spatiu suficient pentru jantele BRABUS Monoblock E PLATINUM EDITION cu dimensiuni de 11Jx23. Aceste jante cu noua spite au un centru din otel si pot fi prevazute cu anvelope de inalta performanta Pirelli sau YOKOHAMA, cu dimensiuni de pana la 305/30 R 23.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Dacia Sandero Stepway

    Dacia Sandero Stepway

    În puține cuvinte Sandero Stepway poate fi caracterizat ca o mașină perfectă pentru cei nepretențioși, relativ robustă și fiabilă, care beneficiază de un aspect veritabil de crossover, această transformare a modelului supermini Sandero fiind realizată cu succes.

  • Mazda MX-5 Revolution MT6

    Mazda MX-5 Revolution MT6

    MX-5 vă captivează încă din primele secunde de condus și vă face să treceți peste orice considerent logic sau practic legat de ce anume v-ați dori de la un automobil

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2994 :: 18.68MB