No SSO cookie

Brabus 800 iBusiness 2.0 este cel mai rapid birou pe roti din lume

voteaza
(0/ 0)
Brabus 800 iBusiness 2.0 este cel mai rapid birou pe roti din lume
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Brabus este unul dintre cei mai cunosuti tuneri germani din lume. Tunerul este specializat pe modelele Mercedes, iar cea mai recenta creatie este noul Brabus 800 iBusiness, o adevarata capodopera a tehnologiei.

 
 
Modelul Brabus 800 iBusiness este inspirat de noua tableta iPad 2. Noul birou pe roti este o combinatie intre tehnologia de ultima ora si performante de invidiat. Masina de baza este un Mercedes S-Klasse capabil sa dezvolte 800 CP.

Noul Brabus 800 este dotat cu un propulsor V12 de 6.3 litri capabil sa dezvolte 800 CP si 1.410 Nm. Cuplul motor a fost limitat la 1.100 Nm pentru a nu distruge transmisia. Accelerarea de la 0-100 km/h are loc in 3.9 secunde, iar viteza maxima atinsa este de 350 km/h.

Interiorul este dominat de tehnologie de ultima ora si piele de inalta calitate. Inginerii germani au integrat doua tablete Apple iPad 2 in spatarul scaunelor frontale.  Acestea sunt conectate prin WiFi la un Mini Mac care are rolul de computer central si este pozitionat in portbagaj. Pe langa cele doua iPad-uri, Brabus ofera si un monitor TFT de 15.2 inch montat in plafon, doua monitoare montate in tetiere si un iPod touch de 64 GB care poate stoca pana la 14.000 de melodii.

Andrei Monenciu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Mazda CX-5 CD150 MT6 Takumi

    Mazda CX-5 CD150 MT6 Takumi

    Toate dotările și sistemele de care dispune sunt înglobate în crossover-ul de clasă medie fără compromisuri în ceea ce priveşte plăcerea de a conduce şi fiabilitatea specifice Mazda.

  • Suzuki SX4 1.0 Passion AllGrip

    Suzuki SX4 1.0 Passion AllGrip

    Suzuki S-Cross este o maşină foarte bună pentru oricine, nu doar pentru familişti sau pentru cei care preferă să ştie că pot evada oricând din cotidian pe un drum care nu a beneficiat vreodată de asfalt.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
2.2223 :: 17.89MB