No SSO cookie

Bosch asigura parcarea in siguranta a autovehiculelor Mercedes-Benz din Clasa A si B

voteaza
(0/ 0)
Bosch asigura parcarea in siguranta a autovehiculelor Mercedes-Benz din Clasa A si B
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Numarul autovehiculelor este in continua crestere, ceea ce face din ce in ce mai dificila gasirea unui loc de parcare adecvat. Noul sistem Bosch preia sarcinile soferului de a efectua manevrele de parcare, masurand cu mare precizie spatiul dintre masina si obstacol prin intermediul senzorilor cu ultrasunete, pentru ca apoi sa ghideze autovehiculul in locul dorit, fara a fi nevoie de interventia soferului. Aceasta tehnologie inovatoare este implementata pentru prima data modelelor noi Mercedes-Benz din Clasa A si Clasa B.

 
 

Procesul automat de parcare are loc la fel de repede ca si cand manevra ar fi fost efectuata de un profesionist.In contextul unui trafic intens, a unui numar tot mai redus de locuri de parcare si a unei nevoi de confort tot mai mare, sistemul de parcare automata Bosch simplifica in mod vizibil condusul. Noua tehnologie auto poate recunoaste obstacolele sau bordurile existente in parcare, functionand chiar si pe timp de noapte.
Sistemul de parcare automata este perfect pentru locuri inguste de parcare si necesita o configurare a autovehiculului cu servodirectie electrica, asistenta la parcare, precum si doi senzori suplimentari cu ultrasunete, montati pe ambele parti ale barei de protectie din fata. Senzorii cu ultrasunete au ca scop gasirea unui posibil spatiu de parcare, in timp ce autovehiculul se deplaseaza cu pana la 35 kilometri pe ora. Distanta laterala fata de locul de parcare si de celelalte autovehicule parcate ar trebui sa fie situata intre 30 si 180 centimetri. in cazul in care o parcare necesita mai multe manevre, este suficient un spatiu cu 80 de centimetri mai lung decat autovehiculul.
Daca spatiul de parcare este suficient de mare, sistemul transmite soferului un indiciu in acest sens: in functie de producator si de modelul autovehiculului, poate fi vorba despre un semnal optic, sonor sau verbal. Daca soferul activeaza sistemul de parcare automata, acesta va calcula in cateva fractiuni de secunda, pe baza datelor masurate, care este cea mai buna cale de a parca in locul dorit, ce manevre sunt necesare in acest sens si numarul acestora. soferul poate lua mainile de pe volan, deoarece nu trebuie sa actioneze decat pedala de acceleratie si cea de frana; volanul rotindu-se singur. Sistemul electronic ghideaza servodirectia, efectuand prin miscarea volanului manevrele necesare pentru parcare. Sistemul functioneaza automat chiar si atunci cand parcarea trebuie efectuata din mai multe miscari.
Prin sistemul de parcare automata, Bosch urmareste oferirea unui nivel ridicat de confort si siguranta soferilor. Mai mult, pentru a elimina riscul oricaror evenimente neasteptate, in timpul manevrelor automate, soferul poate actiona manual volanul in orice moment.

 

Variante ale sistemului de parcare automata


Inca din 2006, Bosch a lansat pe piata un sistem de masurare a locului de parcare, inclus in dotarea modelului Citroen C4 Picasso. Bosch va oferi in cursul acestui an un nou sistem de asistare la parcare pentru autovehiculele cu servodirectia hidraulica. in acest caz, soferul realizeaza miscarea volanului, ghidat insa de instructiuni simple si tinand cont de punctele optime de oprire si manevrare.
Pe viitor, Bosch doreste sa dezvolte solutii tehnice care sa permita parcarea automata a autovehiculului fara a fi necesara interventia soferului.


Grupul Bosch este, la nivel international, cel mai important producator in industria tehnicii pentru autovehicule, a tehnicii industriale, a bunurilor de consum si tehnicii pentru cladiri. In anul 2007, cei aproximativ 271.000 de angajati au realizat o cifra de afaceri de 46,3 miliarde de Euro. Grupul Bosch cuprinde compania Robert Bosch GmbH si circa 300 filiale si reprezentante regionale in peste 50 de tari. Structura acestui concern mondial de dezvoltare, produtie si distributie sustine politica de extindere continua a grupului. Bosch investeste anual peste trei miliarde de Euro pentru cercetare si dezvoltare si a inscris peste 3000 de patente la nivel mondial in anul 2006. Concernul a fost infiintat la Stuttgart in 1886 de catre Robert Bosch (1861 - 1942) sub numele de "Atelier de mecanica fina si electrotehnica".

Structura Robert Bosch GmbH asigura independenta financiar, precum si libertatea antreprenorial a Grupului Bosch. Aceasta ii permite companiei sa faca investitii pentru asigurarea viitorului sau, precum si sa respecte responsabilitatea sa sociala. Capitalui social al Robert Bosch GmbH este detinut in proportie de 92% de catre Fundatia Robert Bosch. Functiile de conducere ale grupului sunt indeplinite de Robert Bosch Industrietreuhand KG, care detine si majoritatea voturilor. Cealalta parte este detinuta de familia Bosch si de Robert Bosch GmbH.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1506 :: 17.79MB