No SSO cookie

BMW X6M tunat de Hamann

voteaza
(0/ 0)
BMW X6M tunat de Hamann
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Hamann este unul dintre cei mai cunoscuti tuneri germani si a reusit mereu sa realizeze pachete de tuning care combina design-ul deosebit cu o performanta de invidiat. Cea mai recenta creatie este bazata pe puternicul BMW X6M.

 
 
Hamann a creat primul pachet de tuning pentru noul BMW X6M in februarie 2010. Tunerul german a prezentat anul acesta in cadrul Salonului Auto de la Geneva o versiune imbunatatita, noul pachet aerodinamic fiind compus in mare parte din fibra de carbon.

Noul pachet de tuning nu aduce nici o imbunatatire mecanica, Hamann folosind pachetul de performanta de pe modelul anterior, in schimb modificarile estetice sunt numeroase. Noul pachet aerodinamic este format dintr-o bara frontala noua, un difuzor spate, eleron montat pe plafon si unul pe portbagaj, praguri sportive si bare longitudinale montate pe plafon, toate acestea realizate din carbon.

In ceea ce priveste performantele, SUV-ul sportiv este dotat cu un propulsor V8 de 4.4 litri a carui putere a fost ridicata de la 555 CP la 670 CP si 940 Nm. Accelerarea de la 0-100 km/h are loc in 4.2 secunde, iar viteza maxima este de 300 km/h. Pentru a face fata acestei puteri suplimentare, Hamann a imbunatatit sistemul de franare si suspensiile si a folosit un set de jante de 23 inch imbracate in anvelope de performanta.

Andrei Monenciu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
2.3532 :: 17.88MB