No SSO cookie

BMW X6 este mai aproape de lansare

voteaza
(0/ 0)
BMW X6 este mai aproape de lansare
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

X6 a fost surprins pe strazile din Munchen usor camuflata.

 
 

1.jpg
De aceasta data masina si-a dezvaluit foarte clar silueta de coupe, dar si profilul de masina cu tractiune integrala. Daca pastram algoritmul de cresterea in dimensiuni de la X3 la X5, atunci X6 ar trebui sa fie cel mai mare SUV al BMW. Realitatea este alta. X6 va fi cel mai scump 4X4 al BMW, dar nu va avea dimensiuni mai mari ca X5.

X6 se doreste o masina exclusivista, trendy si va oferi la interior spatiu pentru 4 persoane. Sunt si pareri conform carora locurile din spate nu ofera suficient spatiu pentru
2.jpg
persoane mai inalte. Oricum, nivelul de finisare a coupe-ului va fi peste X5, propriu limuzinelor de lux. Gama de motorizari incepe de la un 3.0 litri pe benzina si urca pana la gigantul V8 de 4.8 litri.
Pentru ca aspectul exterior sa ramana ancorat in zona SUV, X6-le fotografiat in Munchen foloseste jante de 18 inci - probabil acest element va fi preluat ca dotare de serie.

BMW vrea sa lanseze masina in 2009. Pentru a sublinia diferenta fata de X5 - cu care imparte

3.jpg

70 de procente din componente -, BMW propune pentru X6 notiunea de SAC (Sports Activity Coupe). Practic, BMW renunta la conceptul de „utilitate" (din SUV) pentru cel de „activitate". Ca nivel de pret, X6 va avea un cost mai mare cu 5-7 mii de euro, in varianta de baza, decat X5.

4.jpg

 

Cuvinte cheie:
BMW | X6 |
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2579 :: 22.17MB