No SSO cookie

BMW X1 a ajuns la 300.000 unitati vandute in numai doi ani si jumatate

voteaza
(4/ 1)
BMW X1 a ajuns la 300.000 unitati vandute in numai doi ani si jumatate
Noutati-auto · · 1 Comentarii
Nota utilizator
4.0

Poveste de succes - vânzări remarcabile şi o gamă largă de premii. În numai doi ani şi jumătate au fost livrate 300.000 unităţi BMW X1 către clienţi. În acelaşi timp modelul a câştigat şi aprecierile specialiştilor obţinând numeroase premii de specialitate.

 
 

BMW are deja o tradiţie a inovaţiei prin gama de modele BMW X. Al patrulea model al familiei, BMW X1, deschidea la lansarea din toamna anului 2009 un nou segment pentru piaţa premium. Încă de la lansare, noul model a captat atenţia publicului şi specialiştilor, adjudecând un număr important de premii naţionale şi internaţionale.

Prima distincţie importantă a fost acordată de revista „OFF ROAD”, BMW X1 impunându-se în clasa „Crossover”.  La începutul anului 2010, revista italiană Quattroruote încorona BMW X1 cu titlul „Noutatea anului”. Ulterior modelul era distins cu titlul „Auto Trophy” oferit de revista germană „Auto Zeitung”, premiul „red dot award” pentru design de produs, „Auto Bild Design Award” pentru categoria „SUV, Vans şi 4x4”. Tot revista Auto Bild îl desemna lider în segment în ceea ce priveşte valoarea de revânzare mulţumită popularităţii şi calităţii noului model. Cinci stele în clasamentul Euro NCAP au demonstrat siguranţa noului model.

La sfârşitul lunii iunie 2012, BMW X1 a ajuns la 300.000 unităţi livrate către clienţi în numai doi ani şi jumătate de la debut. O dată cu debutul pe piaţa din Statele Unite şi începerea producţiei din China  (dedicată pieţii locale) la noua fabrică din Tiexi. În România, BMW X1 este unul dintre principalele motoare ale creşterii mărcii, cu 127 unităţi livrate către clienţi în primele 5 luni, echivalentul unui plus de 36,6%. În total, de la lansare, în România au fost livrate 700 de unităţi. Din acest total, peste 80% sunt modele diesel de 4 cilindri cu tracţiune integrală. De altfel, pentru tracţiunea integrală au optat 92% dintre clienţi, în timp ce trei din patru au ales cutia automată şi unul din trei a ales pachetul de design BMW X Line. În topul celor mai populare culori au fost, în această ordine, Negru şi Negru Sapphire, Alb Alpine şi Maro Marrakesh, acestea trei totalizând aproape 70% din opţiunile clienţilor.

BMW X1 a primit un set de îmbunătăţiri importante, de la modificări de design, până la noi tehnologii şi motorizări. De la sfârşitul lunii iulie, noul model va fi disponibil cu 5 motorizări diesel şi 3 benzină, portofoliul acoperind puteri între 85 kW/116 CP şi 180 kW/245 CP. Din gamă face parte şi BMW X1 sDrive20d EfficientDynamics Edition care dezvoltă 120 kW/163 CP şi un consum mediu în testul de consum EU de numai 4,5 litri/ 100 km corespunzător unor emisii CO2 de 119 g/km, ceea mai mică valoare pentru un SUV premium.

Pachetul de tehnologii include de asemenea un spectru larg – de la motorizări cu tehnologie BMW TwinPower Turbo şi cutia automată cu 8 trepte (unică în segment), până la soluţii de comunicaţie fără egal care includ aplicaţii internet precum BMW Apps şi Aupeo!.

Noul model va fi disponibil pe piaţa din România de la sfârşitul lunii viitoare cu un preţ începând de la 23 900 Euro fără TVA pentru BMW X1 sDrive18i .

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (1)

scris de raduualexandru

este foarte fain bmw x1 , taicamiu are una de asta dar tot nu este ca golf 6 :X

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.4190 :: 22.21MB