BMW, primul producator premium din lume, va avea un examen in 2015, cand cifrele vanzarilor trebuie sa corespunda strategiei pe termen lung.
Insa, BMW se gandeste si mai departe, sustinand ca in 2020 are un target de 2 milioane de unitati vandute. In aceste conditii, compania bavareza vrea sa fie distantata in fruntea segmentului premium. Pana atunci, BMW trebuie sa ajunga la 1,5 milioane de unitati vandute in 2015, un obiectiv foarte posibil in conditiile in care in 2009 a vandut 1,29 milioane de unitati.
BMW a fost si anul trecut primul producator auto pe segmentul premium, distantand Audi si Mercedes. Norbert Reithofer, CEO BMW, spune ca pentru a-si indeplini obiectivele marcile BMW si Mini vor lansa modele noi, tehnologii electrice si se vor extinde in SUA si China.
Robert Gherghe
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!