No SSO cookie

BMW Vision Connected Drive si BMW ActiveE vin la Geneva 2011

voteaza
(0/ 0)
BMW Vision Connected Drive si BMW ActiveE vin la Geneva 2011
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

BMW este prezent, evident, si la a 81-a editie a Salonului Auto de la Geneva 2011.

 
 
Prin experienta tehnologica remarcabila si strategia constanta de dezvoltare, BMW pune bazele unor solutii revolutionare pentru problema mobilitatii individuale in viitor. In punct central sunt doua directii: BMW EfficientDynamics, cu referire la solutiile de mobilitate care au ca obiectiv mai mult dinamism si emisii din ce in ce mai reduse, si BMW ConnectedDrive, cu referire la sistemele care realizeaza o legatura conducator auto – masina – mediu.


Noile modele si prototipuri care vor fi prezentate in cadrul Salonului Auto de la Geneva evidentiaza puterea inovatoare a celui mai de succes producator de automobile premium din lume. O multitudine de noi tehnologii unice in domeniul sistemelor de transmisie si al conectarii inteligente a conducatorului cu automobilul si mediul vor fi prezentate publicului de catre BMW cu ocazia Salonului Auto de la Geneva (3-13 martie 2011).


BMW isi intareste pozitia de leader in ceea ce priveste sistemele inovatoare de asistare a conducatorului si a serviciilor de mobilitate prin premiera mondiala a unui concept car extraordinar la Salonul Auto de la Geneva. Prototipul BMW Vision ConnectedDrive este o platforma pentru prezentarea acestor tehnologii si perspectiva clara a evolutiei acestora in viziunea BMW. Confortul, siguranta si experienta de infotainment in automobil sunt redefinite printr-o serie extinsa de solutii  inovatoare. Noile tehnologii si concepte de design sunt utilizate pentru a adauga si mai multe fatete placerii de a conduce, definitorie pentru marca BMW si adauga un element important – automobilul nu mai este o entitate independenta pe sosea, este conectat si face parte dintr-o retea integrata.


Editia 2011 a Salonului International Auto de la Geneva marcheaza premiera mondiala a BMW ActiveE intr-o productie de serie limitata, un automobil cu spatiu pentru patru pasageri care ofera placerea de a conduce specifica BMW, acum cu un motor electric si emisii zero.


In cadrul strategiei BMW EfficientDynamics, automobilul electric are un rol primordial pe drumul spre solutii cu zero emisii CO2. in premiera, in cadrul unui program de teste cu un numar selectat de clienti, BMW ActiveE va oferi o imagine asupra viziunii BMW pentru solutiile electrice de mobilitate si un nou pas in realizarea conceptului Mega City Vehicle.


In cadrul Salonului Auto de la Geneva 2011, BMW 320d EfficientDynamics Touring Edition va fi prezentat publicului pentru prima data. Motorul diesel cu patru cilindri dezvolta o putere maxima de 120 kW/163 CP si are un consum mediu de 4,3 litri per 100 kilometri in ciclul de testare EU (CO2: 114 g/km). In segmentul premium, BMW 320d EfficientDynamics Touring Edition, alaturi de versiunea sedan cu configuratie similara, se pozitioneaza ca un etalon in ceea ce priveste combinatia intre placerea condusului si economia de combustibil.


Tot la Geneva va fi inregistrata premiera mondiala a BMW X1 xDrive28i si astfel a noii generatii de motoare pe benzina turbo cu capacitatea de 2,0 litri. Pentru prima data un propulsor de patru cilindri benzina este echipat cu tehnologie BMW TwinPower Turbo, cu sistem de supraalimentare bazat pe principiul Twin Scroll, impreuna cu injectie directa High Precision Injection si sistem VALVETRONIC de gestiune complet variabila a supapelor. Rezultatul indeplineste obiectivele propuse de BMW EfficientDynamics - mai multa placere a condusului la un nivel semnificativ mai mic al consumului si al emisiilor CO2.


BMW Vision ConnectedDrive


Tehnologia de pionierat sporeste placerea condusului. BMW Vision ConnectedDrive demonstreaza aceasta idee prin prezentarea unor solutii inteligente. Definitoriu pentru acestui prototip, prezentat ca roadster cu doua locuri, este ca se defineste printr-un element mobil intr-o lume conectata. Automobilul foloseste informatii primite de la alte masini (tehnologia Car2Car Communication), de la elemente de infrastructura precum spatii de parcare sau semafoare (tehnologia Car2Infrastructure) si de la sistemul de navigatie, pentru  a asista conducatorul auto in alegerea traseului optim. In acest scenariu automobilul poate propune parcari in apropierea destinatiei, solutii alternative care pot include, ca alternativa de deplasare catre destinatie, si transportul in comun. Prin apelarea serviciului BMW Assist Information Service (deja disponibil in anumite tari) un operator poate oferi asistenta completa pentru orientare in oras. Exista inclusiv posibilitatea de a recomanda restaurante, de exemplu, urmând ca adresa sa fie apoi trimisa automat in sistemul de navigatie.


BMW demonstreaza prin acest prototip potentialul unic care poate fi realizat prin dezvoltarile actuale si cele viitoare ale BMW ConnectedDrive, ceea ce va duce la optimizarea confortului, a sigurantei si a placerii create de infotainment in automobil.


Oportunitatile nelimitate pentru a obtine o placere a condusului si mai mare prin intermediul retelelor inteligente sunt demonstrate cel mai impresionant la Salonul Auto de la Geneva de premiera mondiala BMW Vision ConnectedDrive, de designul caroseriei si al interiorului acestui prototip, noul concept de afisaj si de operare si, suplimentar, prezentarea multimedia din cadrul expozitiei.


Designul intruchipeaza legatura dintre conducator si automobil si dialogul dintre conducator si pasager, precum si interactiunea ocupantilor vehiculului cu mediul. Zonele functionale ale BMW ConnectedDrive sunt simbolizate pe trei niveluri - confort, siguranta si infotainment. Schimbul de date si informatii pentru toate cele trei arii functionale este vizualizat prin instalatia de lumini si prezentarea foarte complexa din cadrul expozitiei.


Prin caracteristicile de design in stilul specific BMW, prin capota lunga care se contopeste cu parbrizul, prin ampatamentul lung si pozitia scaunelor mult in spate, prototipul ilustreaza fuziunea dintre exterior, interior si mediu, care este posibila numai prin BMW ConnectedDrive. Suprafetele, foarte expresive, sunt accentuate de liniile cursive distinctive. Principiul suprafetelor distincte (layers) care a fost prezentat in premiera la BMW Vision ConnectedDrive, prin care componentele individuale trebuie sa preia anumite sarcini, a fost implementat atât la interior, cât si la exterior. Senzorii integrati in faruri si in stopuri ajuta la monitorizarea situatiilor din trafic si a mediului. Antenele, aflate in locul oglinzilor retrovizoare, transmit informatii catre lumea exterioara si comunica cu satelitii de  navigatie.


Head-Up Display imbunatatit este una dintre inovatiile in domeniul conceptelor de afisare si operare ale gamei BMW Vision ConnectedDrive. Acesta furnizeaza afisare tridimensionala a informatiilor, care ofera o fuziune optica a imaginii reale a drumului si a continutului virtual pentru a oferi un dispozitiv complex "augmented reality". Sistemul proiecteaza un set complex de informatii, de la date de navigatie care pot include si schema intersectiilor, la viteza maxima legala pe tronsonul de drum sau anuntul ca a fost receptionat un e-mail prin intermediul smartphone-ului. Informatia este afisata fie in prim plan, fie in fundal, in functie de relevanta si de situatia concreta din trafic. In plus, prototipul este echipat cu un grup de instrumente programabile in mod liber; afisajul acestuia completeaza proiectiile generate de Head-Up Display.


Din punctul de vedere al complexitatii si dimensiunii, functionalitatea acestui sistem depaseste cu mult capacitatea de afisare a instrumentelor dintr-un cockpit clasic. Prin intermediul unui afisaj care prezinta si informatii in trei dimensiuni, segmente individuale de informatii pot fi subliniate optic la un grad mai mare sau mai mic in functie de situatia de condus, in scopul de a obtine nivelul corespunzator de atentie.


Prin intermediul Passenger Information Display (afisajul cu informatii pentru pasager), pasagerul aflat intr-un prototip BMW Vision ConnectedDrive poate beneficia de avantajele unor functionalitati suplimentare oferite de conectarea inteligenta. Ca navigator, el poate evalua detaliile informatiilor sau ale adreselor pentru sistemul de navigatie care au fost primite online si sa le transfere mai departe catre panoul de instrumente al conducatorului atunci când este necesar. Astfel, interactiunea dintre conducator si pasager si conectarea cu mediul ating un nou nivel. Emotional Browser face posibila o alegere a informatiilor care este si mai variata, si mai personalizata.


Pe timpul calatoriei, acest sistem asimileaza si filtreaza informatii suplimentare despre mediul pe care automobilul il parcurge in acel moment, starea de spirit a pasagerilor sau locatie. Pasagerul poate activa "Emotional Browser" dintr-o zona touch sensitive din consola de bord si astfel "Pasager Information Display" ofera informatii despre puncte de interes  din  apropiere precum cafenele, muzee sau restaurante, toate organizate asemenea articolelor dintr-o revista. Prin folosirea "filtrelor", Emotional Browser poate fi reorganizat si poate sa ofere informatii selectate dupa anumite criterii. Sistemul poate controla si sistemul audio si poate transmite informatii si prin Head-Up Display.


Gata de start: BMW ActiveE, primul model BMW cu motor exclusiv electric.


Zero emisii, patru scaune si un sentiment sportiv specific marcii - acestea sunt principalele atuuri pe care le are BMW ActiveE, a carui premiera mondiala este unul dintre punctele de atractie ale editiei 2011 a Salonului Auto de la Geneva. BMW Group prezinta o noua etapa importanta pe drumul spre o mobilitate de durata si fara emisii CO2. Alaturi de MINI E, BMW ActiveE este cel de-al doilea automobil electric de teste creat de BMW Group intr-o serie limitata. ActiveE accelereaza de la 0 la 100 km/h in 9,0 secunde si furnizeaza o putere de 125 kW/170 CP, in timp ce cuplul maxim este de 250 Nm. Automobilul beneficiaza de dinamismul si agilitatea unui BMW, de la primul moment al apasarii pedalei de acceleratie, de la cea mai mica turatie a motorului, un element specific propulsoarelor electrice. in situatiile din traficul cotidian, unitatea de stocare nou dezvoltata, cu acumulator litiu-ion, asigura o autonomie de aproximativ 160 km.


La fel ca MINI E, BMW ActiveE este un automobil transformat, un vehicul electric bazat pe caroseria unui model cu motor cu ardere interna. Totusi, la BMW ActiveE, toate componentele transmisiei electrice (unitatea de stocare a energiei, motorul electric si electronica de control) au fost integrate intr-o caroserie de automobil pentru care toate acestea nu au fost niciodata destinate, iar acest lucru a fost reusit fara nici o pierdere de spatiu sau de confort interior. BMW ActiveE este primul automobil electric produs de BMW Group care ofera patru locuri complete si un portbagaj al carui volum ajunge la 200 litri. Realizarea inginerilor BMW este cu atât mai impresionanta daca luam in calcul ca acest vehicul este "doar" unul de teste.


BMW ActiveE integreaza versiuni de pre-productie ale transmisiei si unitatii de stocare a energiei de la viitorul Megacity Vehicle - unele cu geometrie identica, altele similare - intr-un vehicul cu un concept complet diferit, aceasta pentru a testa, in premiera, aceste componente pe sosea. in afara de o mica priza de aer pe capota si un portbagaj de dimensiuni mai mici, nu exista diferenta notabile fata de versiunea de serie a modelului BMW Seria 1 Coupé.


BMW EfficientDynamics - noi modele, noi motoare, noi idei.

In cadrul strategiei BMW EfficientDynamics, motoarele cu ardere interna au fost supuse unor imbunatatiri continue cu privire la consumul de combustibil si la nivelul emisiilor, aceasta in paralel cu dezvoltarea viitoare a propulsiei electrice si a tehnologiei BMW ActiveHybrid. Prin actuala gama de modele, BMW isi mareste avansul pe care il detine in acest domeniul, iar acest lucru este realizat prin intermediul motoarelor si al transmisiilor optimizate ca eficienta, alaturi de alte masuri de sporire a eficientei. Un exemplu al rezultatelor acestor tehnologii este modelul BMW 320d EfficientDynamics Touring Edition, care va fi prezentat in premiera la editia 2011 a Salonului Auto de la Geneva.


Propulsat de un motor diesel, cu patru cilindri, care dezvolta 120 kW/163 CP, acest model furnizeaza de departe cel mai eficient raport in clasa lui intre placerea condusului si consumul de combustibil. BMW 320d EfficientDynamics Touring Edition accelereaza in 8,3 secunde de la 0 la 100 km/h si are un consum mediu mixt de 4,3 litri per 100 km in ciclul de testare EU, in timp ce nivelul emisiilor CO2 este de 114 grame per kilometru.


Integrarea unui pendul centrifugal in volanta dubla din transmisie este una dintre inovatiile de imbunatatire a eficientei de care beneficiaza BMW 320d EfficientDynamics Touring Edition. Aceasta asigura o functionare silentioasa, fara vibratii pentru folosirea motorului intr-un regim mai mic de turatii. in combinatie cu un raport mai lung al diferentialului se asigura un nivel mai mic al turatiei motorului pe orice interval al vitezei inregistrata in traficul cotidian. Mai mult, in cazul modelului BMW 320d EfficientDynamics Touring Edition, recuperarea energiei la frânare (Brake Energy Regeneration), functia Auto Start-Stop, indicatorul punctului de schimbare a vitezei, Electric Power Steering (servodirectia electrica), controlul inteligent al componentelor auxiliare, Air Vent Control (controlul flapsurilor de aer), jantele din aliaj optimizate aerodinamic si pneurile cu rezistenta redusa la ruliu contribuie din plin la reducerea consumului de combustibil si a emisiilor CO2.


Un instrument important utilizat la cresterea eficientei motoarelor pe benzina este tehnologia BMW TwinPower Turbo, care acum este disponibila si la propulsoarele cu patru cilindri.


La noua generatie de motoare de 2,0 litri, combinarea turbinelor dupa principiul Twin Scroll, tehnologia de injectie directa High Precision Injection si sistemul VALVETRONIC de gestiune complet variabila a supapelor - patentat de BMW - ofera un plus semnificativ de performanta si , simultan, reduce semnificativ consumul.


Primul model care va fi echipat cu acest nou tip de propulsor este noul BMW X1 xDrive28i, care va fi prezentat la Geneva. Motorul de 2,0 litri cu tehnologie BMW TwinPower Turbo dezvolta o putere maxima de 180 kW/245 CP si atinge un cuplu maxim de 350 Nm disponibila inca de la o turatie de 1.250 rpm. Cu acest propulsor sub capota, modelul din gama BMW X accelereaza de la 0 la 100 km/h in numai 6,1 secunde. Consumul mediu mixt in ciclul de testare EU este de 7,9 litri per 100 kilometri, iar nivelul emisiilor CO2 este de 183 grame per kilometru. Comparativ cu precedentul model, BMW X1 xDrive28i are performante semnificativ imbunatatite, in timp ce consumul a scazut cu 16%.


Introducerea unor inovatii suplimentare din strategia BMW EfficientDynamics la modele din alte game BMW a dus la niveluri si mai scazute ale consumului si ale emisiilor. Spre exemplu, in primavara 2011, numarul modelelor BMW echipate standard cu functia Auto Start-Stop - de asemenea, in combinatie cu transmisia automata - va creste inca o data.


Alaturi de noul BMW X3 xDrive30d si noul BMW 640i Cabriolet, cele mai noi modele din gama BMW Seria 5 echipate cu sistemul inteligent de tractiune integrala BMW xDrive - BMW 535i xDrive Sedan, BMW 530d xDrive Sedan si BMW 530d xDrive Touring vor fi echipate cu aceasta tehnologie.


Air Curtain (perdeaua de aer), o alta inovatie din pachetul BMW EfficientDynamics care are rolul de a imbunatati aerodinamica, va fi si ea lansata in primavara acestui an pentru noul BMW Seria 1 Coupé, noul BMW Seria 1 Cabriolet si BMW Seria 1 M Coupé. Printr-o canalizare atenta a aerului dinspre spoilerul fata, se reduc semnificativ turbulentele aerodinamice, atât de nedorite, care se formeaza in vecinatatea pasajelor rotilor.


Spectrul inovatiilor care contribuie la scaderea continua a consumului de combustibil si a emisiilor cuprinde, de asemenea, si dezvoltarea BMW ConnectedDrive. Prin dezvoltarea sistemelor avansate de asistare a conducatorului, BMW are o contributie suplimentara la combinarea masiva a placerii condusului si a eficientei.


BMW xDrive pe drumul spre succes - 47 de modele cu tractiune integrala inteligenta.

Gama de modele echipate cu BMW xDrive primeste un nou impuls incepând cu prima parte a acestui an. Cea mai noua versiune a sistemului de tractiune integrala permanenta, controlat electronic, nu numai ca optimizeaza tractiunea si stabilitatea mai bine ca niciodata pe suprafetele alunecoase, ci sporeste si dinamica in viraje. in cadrul editiei 2011 a Salonului Auto de la Geneva, BMW prezinta patru modele suplimentare care sunt echipate cu xDrive si care urmeaza sa debuteze in Romania incepând cu luna martie a acestui an.


Succesul sistemului inteligent de tractiune integrala pe care il ofera BMW este strâns legat de reusita fenomenala pe care o inregistreaza modelele BMW X in intreaga lume. Romania a inregistrat unele dintre cele mai bune rezultate in acest sens, modelele BMW X1, X3, X5 si X6 reprezentând 67% din totalul vânzarilor in 2010. Sistemul isi demonstreaza calitatile unice la un numar tot mai mare de modele.


Datorita reactiei rapide si precise, gestionata electronic, xDrive garanteaza tractiune superioara, siguranta maxima, cel mai bun comportament si performante optime si constante - toate acestea in orice conditii de vreme si suprafata de rulare. Selectia de automobile cu tractiune integrala disponibile in gama BMW va fi extinsa in primavara acestui an. Cele mai noi aparitii vor fi BMW X3 xDrive30d, precum si alte trei modele cu tractiune integrala din gama BMW Seria 5. Acum, BMW ofera 47 de modele care beneficiaza de distributie variabila a cuplului intre puntea fata si cea spate prin intermediul xDrive. Aceasta duce placerea condusului, pentru care marca germana este renumita, la un nivel si mai ridicat.


Noi perspective despre performante inalte si individualitate - actuala gama de produse oferita de BMW M GmbH si Original BMW Accessories.

Prezentarea pe care BMW M GmbH o face in cadrul editiei 2011 a Salonului Auto de la Geneva include o serie de aparitii noi si interesante in gama de produse. Pe lânga gama de modele, completata recent de BMW Seria 1 M Sedan, pachetul M Sport pentru BMW X1 si produsele dezvoltate de BMW Individual pentru noul BMW Seria 6 Cabriolet sunt si ele expuse in stand. Cu aceste optiuni specifice pentru modele, BMW M GmbH se adreseaza dorintei conducatorilor de a experimenta performante ridicate in situatii din traficul cotidian si de a isi exprima stilul personal cu optiuni exclusive de personalizare.


O experienta a condusului mai intensa si puternic orientata catre sportivitate reprezinta punctul de atractie al inovatiilor din gama Original BMW Accessories prezentata la Geneva.

BMW Performance include acum si optiuni suplimentare de echipare pentru BMW Seria 1 si BMW Seria 3, precum si pentru BMW X5 si BMW X6. Punctele de atractie sunt noul volan sport BMW Performance si kitul de putere BMW Performance pentru BMW120d si BMW 320d. Pentru noul BMW 520d, acum este disponibila si o optiune de sporire a puterii si a cuplului.


Mai mult, gama de tevi de esapament sport BMW Performance a fost extinsa pentru a include versiuni speciale pentru modele echipate cu motoare diesel cu patru cilindri din gamele BMW Seria 1 si BMW Seria 3, precum si pentru BMW X5 xDrive35i si BMW X6 xDrive35i. in plus, gama completa de componente M Performance pentru BMW M3, suplimentata cu noi aparitii, poate fi admirata in cadrul Salonului Auto de la Geneva.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.8759 :: 19.33MB