No SSO cookie

BMW Team RLL pe podium si in Grand Prix-ul de la Mosport

voteaza
(5/ 1)
BMW Team RLL pe podium si in Grand Prix-ul de la Mosport
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
5.0

BMW Team RLL a mizat pe cartea constanţei de-a lungul celor două ore şi 45 de minute ale Grand Prix-ului de la Mosport (Canada), etapă în American Le Mans Series, pentru a încheia pe locurile al patrulea şi al optulea în clasamentul categoriei GT. Ca urmare a descalificării maşinii Porsche învingătoare, cele două BMW M3 GT au fost clasificate în cele din urmă pe poziţiile a treia şi a şaptea.

 
 

Din cauza faptului că regulament tehnic a redus limita maximă a modelelor BMW M3 GT, fanii prezenţi în tribunele circuitului Mosport în lungime de 2,459 mile nu au putut vedea campionii categoriei GT din 2010 şi 2011 pe locurile cu care erau obişnuiţi - în fruntea plutonului.

Joey Hand (SUA) şi Dirk Müller (Germania) au fost clasaţi pe ultima treaptă a podiumului, cu #56 BMW M3 GT. Dirk Müller a luat startul de pe poziţia a şasea şi a urcat până pe locul al treilea, pentru ca în turul 30 să intre la standuri pentru realimentare şi schimbarea pneurilor. În turul 62, el a revenit la boxe pentru a-i preda volanul lui Hand. Pilot oficial BMW Motorsport şi în DTM, americanul a mai efectuat un pit stop, pentru realimentare şi pneuri noi, în ultimele 49 de tururi ale cursei.

Bill Auberlen (SUA) şi Jörg Müller (Germania) s-au clasat pe locul al şaptelea cu modelul #55 BMW M3 GT. Auberlen a luat startul de pe poziţia a treia a grilei şi a profitat de prima perioadă de neutralizare, în turul 14, pentru a schimba pneurile şi a realimenta cu benzină. După o oră de cursă, Bill era pe locul al doilea, la şapte secunde în urma liderului categoriei. Forţat să intre la standuri în regim de cursă, în turul 51, pentru înlocuirea cauciucurilor, americanul a fost schimbat în cockpit de Jörg Müller, care a revenit pe pistă la un tur de lideri, pe locul al nouălea. Müller a recuperat trei poziţii, dar a efectuat încă un pit stop după două ore din întrecerea. A revenit al optulea, poziţie pe care şi-a conservat-o până la final.

Etapa a şasea din sezonul 2012 al American Le Mans Series va avea loc la 4 august, pe circuitul Mid-Ohio Sports Car din Lexington (SUA).

Dirk Müller (#56 BMW M3 GT):

"Cred că toată lumea a observat că am avut un week-end dificil, dar nu am cedat. Locul al patrulea a fost maximum posibil. A fost o cursă dificilă. Am acoperit tur după tur şi în final am reuşit să urcăm pe locul al doilea în campionat pe fondul ghinionului avut de unul din adversari. Astăzi (n.a. duminică), în câteva rânduri am fost mai rapid decât concurenţa în viraje, dar nu şi pe liniile drepte, când mă aflam în siajul altei maşini simţeam un dezechilibru aerodinamic. Dacă ei erau în urma mea, profitau de aspiraţie şi mă depăşeau."

Joey Hand (BMW M3 GT – No. 56):

"Astăzi a fost evident că nu am avut ritmul potrivit. Am făcut ceea ce trebuia făcut pentru a câştiga maximum posibil de puncte şi pe acest fond am obţinut ceea ce ne-am propus. Pe liniile drepte nu am fost deloc competitivi. Toţi au putut să ne depăşească indiferent de locul ales. A trebuit să muncim din greu şi a fost dificil de pilotat o asemenea maşină. Va fi şi mai greu pe circuitele care vor urma, dar sunt sigur că echipa nu va ceda. Nu trebuie decât să rămânem concentraţi, aşa cum ar spune Bobby (n.a. Rahal, directorul BMW Team RLL), şi să ne gândim la etapele viitoare."

Indiciul zilei de astazi (24.07.2012) este: citroen


 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.5197 :: 22.21MB