No SSO cookie

BMW Team RLL pe locurile trei si cinci la Mid-Ohio

voteaza
(5/ 1)
BMW Team RLL pe locurile trei si cinci la Mid-Ohio
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
5.0

Bill Auberlen (SUA) şi Jörg Müller (Germania) au dus modelul #55 BMW Team RLL M3 GT pe locul al treilea la categoria GT la finalul " Mid-Ohio Sports Car Challenge", cursă de două ore şi 45 de minute în cadrul American Le Mans Series (ALMS), după ce au plecat din pole position. Coechipierii de la BMW Team RLL, Joey Hand (SUA) şi Dirk Müller (Germania), au încheiat pe locul al cincilea, cu modelul #56 BMW M3 GT, după ce au luat startul de pe a şaptea poziţie a grilei.

 
 

Cea de-a patra clasare pe podium din acest sezon pe care o obţine echipa menţine BMW pe locul secund în clasamentul constructorilor, la 20 de puncte de Chevrolet. Hand şi Müller, campioni în ierarhia GT din 2011, au revenit pe poziţia a doua în clasamentul piloţilor. Auberlen şi Jörg Müller se menţin pe locul al şaselea.

Următoarea etapă din sezonul 2012 al American Le Mans Series va avea loc pe Road America, în Elkhart Lake (statul Wisconsin, SUA), la 18 august.

Bobby Rahal (Team Principal):

"Cu toate restricţiile pe care campionatul ni le-a impus şi cu libertăţile pe care le-a oferit concurenţei, este clar că nu suntem suficient de rapizi. A fost un dezechilibru evident în ultimele curse şi sper că ALMS va îndrepta lucrurile. Când ştii că nu ai ritmul necesar, trebuie să te bazezi pe strategie şi pe şansă. Săptămâna aceasta, Corvette a avut parte de un incident şi am fost norocoşi din nou. Trebuie să revenim la un nivel egal şi corect şi să le oferim acestor băieţi o şansă dreaptă."

Jörg Müller (#55 BMW M3 GT):

"O clasare pe podium este mereu ceva bun, dar nu sunt mulţumit de penalizarea «stop and go» primită din cauza depăşirii vitezei la standuri. Pe volan este un buton de limitare a vitezei. L-am apăsat şi am primit acea sancţiune. Trebuie să privim datele şi să vedem ce s-a întâmplat. Am muncit intens, dar trebuie să avem posibilitatea de a ne lupta pentru rezultate mai bune."

Bill Auberlen (#55 BMW M3 GT):

"În ciuda pole position, am fost în afara luptei încă de la primul pit stop. Penalizarea pentru depăşirea limitei de viteză la standuri a ruinat toată munca noastră. Am fost pregătiţi, dar nu am fost suficient de rapizi pe întreaga durată a cursei."

Dirk Müller (#56 BMW M3 GT):

"Categoric, nu a fost ziua noastră - din nou. Pentru ca prejudiciul să fie şi mai mare, când am intrat în cockpit, nu am reuşit să văd mare lucru prin parbriz, pentru că acesta era foarte murdar de la lipiciul foliei de protecţie. Vedeam doar prin stânga şi prin dreapta, dar a fost extrem de dificil să pilotez o oră într-o semi-orbire. A fost o zi foarte grea."

Joey Hand (#56 BMW M3 GT):

"A trebuit să fiu foarte agresiv încă de la start pentru că am plecat din partea a doua a grilei. Am dat maximum posibil şi am încercat să le fac probleme adversarilor. Am recuperat câteva poziţii, dar nu am fost suficient de rapizi pe liniile drepte. A fost prea uşor pentru ceilalţi să ne depăşească."

Clasamentul piloţilor (etapa 6/10)

1. Oliver Gavin, Tommy Milner 93; 2. Joey Hand, Dirk Müller 81p; 3. Jan Magnussen, Antonio Garcia 80p; 4. Scott Sharp, Johannes Van Overbeek 65p; 5. Jörg Bergmeister, Patrick Long 56p; 6. Jörg Müller, Bill Auberlen 53p; 7. Wolf Henzler, Brian Sellers 45p.

Clasamentul echipelor (etapa 6/10)

1. Corvette Racing 114p; 2. BMW Team RLL 89p; 3. Extreme Speed Motorsports 69p.

Clasamentul constructorilor (etapa 6/10)

1. Chevrolet 114p; 2. BMW 94p; 3. Porsche, Ferrari 85p.

 

Indiciul zilei de astazi (6.08.2012) este: fiat

 


 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Dacia Sandero Stepway

    Dacia Sandero Stepway

    În puține cuvinte Sandero Stepway poate fi caracterizat ca o mașină perfectă pentru cei nepretențioși, relativ robustă și fiabilă, care beneficiază de un aspect veritabil de crossover, această transformare a modelului supermini Sandero fiind realizată cu succes.

  • Mazda MX-5 Revolution MT6

    Mazda MX-5 Revolution MT6

    MX-5 vă captivează încă din primele secunde de condus și vă face să treceți peste orice considerent logic sau practic legat de ce anume v-ați dori de la un automobil

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.4478 :: 18.69MB