Potrivit unui oficial al companiei bavareze, BMW a reusit sa reduca deja cheltuielile cu piese si materiale cu 4 miliarde de euro fata de nivelul din 2007, iar de acum isi va concentra eforturile si investitiile catre inovatie si cresterea calitatii.
“Strategia noastra este destul de simpla. Noi nu ne diferentiem produsele fata de concurenta prin utilizarea de piese mai ieftine, ci prin a fi cei mai buni si inovatori,” a spus Herbert Diess, seful departamentului Achizitii al BMW, citat de Automotive News Europe. “In prezent, avem mai multi angajati la departamentul de asigurare a calitatii decat la cel de achizitii. Calitatea a fost intotdeauna excelenta la noi, iar costurile cu remedierea problemelor aparute in perioada de garantie a scazut din nou in 2010”, a mai spus Diess, fara a furniza insa cifre suplimentare.
Oficialul BMW a dat si o veste buna furnizorilor de piese si componente, ce s-au plans in numeroase cazuri ca bavarezii pun o presiune prea mare pe reducerea de costuri. Anul trecut, BMW a avut un nivel de achizitii de 28 miliarde de euro, iar acesta va continua sa creasca.
“Ne-am propus sa vindem peste 2 milioane de masini in 2020, deci nivelul achizitiilor va creste proportional cu vanzarile”, a mai spus Diess. BMW Group a vandut anul trecut 1,46 milioane de automobile BMW, MINI si Rolls-Royce si va depasi probabil 1,5 milioane de unitati in 2011.
Cristian Iovitu
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!