No SSO cookie

BMW Seria 5 primeste imbunatatiri considerabile

voteaza
(0/ 0)
BMW Seria 5 primeste imbunatatiri considerabile
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Din luna septembrie: noutati importante pentru BMW Seria 5.

 
 

Cu incepere din septembrie 2011, gamele BMW Seria 5 Sedan si BMW Seria 5 Touring vor dispune, in premiera, de noua generatie de motoare pe benzina, cu patru cilindri, echipate cu tehnologia BMW TwinPower Turbo (520i si 528i). Noi propulsoare diesel, tot sub marca TwinPower Turbo si o si mai mare oferta de modele cu tractiune integrala intregesc gama de noutati. Una dintre cele mai importante noutati pentru piata romaneasca va fi cu siguranta noul BMW 525d xDrive – echipat cu un propulsor de 2 litri ce va dezvolta 218 CP.

Tot din aceasta toamna, BMW Seria 5 Touring va avea un nou varf de gama, BMW 550i Touring, echipat cu un motor V8  de 407 cp. Un etalon de eficienta va fi BMW 520d EfficientDynamics Edition, cu un consum mediu de combustibil, in ciclul de testare EU, de 4,5 litri per 100 km si emisii CO2 de 119 grame per kilometru pentru un propulsor diesel de patru cilindri de 184 CP.

La toate aceste noutati se adauga o serie de tehnologii EfficientDynamics si ConnectedDrive menite sa intareasca pozitia BMW Seria 5 de lider intr-un segment deosebit de disputat.

Astfel, comutatorul „Driving Experience”  va fi o dotare standard pentru BMW Seria 5 Sedan si BMW Seria 5 Touring. La toate modelele echipate cu motoare cu patru sau sase cilindri, acest comutator va permite conducatorului sa aleaga modul ECO PRO, pentru un condus deosebit de economic. in acelasi timp, alte versiuni viitoare ale gamei vor fi echipate cu functia Auto Start-Stop ca dotare standard. Noi echipamente optionale vor include functii inovatoare de la BMW ConnectedDrive, precum noua generatie BMW Head-Up Display,

Sistemul Real Time Traffic Information (disponibil acum numai pentru o serie de tari din Europa de Vest) si deschidere hands-free a hayonului sau a lunetei. BMW Seria 5 isi confirma si pozitia de lider al sigurantei prin noua functie Active Protection.

Si tot toamna 2011 va aduce lansarea unui pachet M Sport pentru BMW Seria 5 Gran Turismo, dezvoltat special pentru acest model. Noile optiuni din gama BMW Individual pentru acest model, care cuprind culori exterioare suplimentare, jante din aliaj si echipamente interioare, evidentiaza caracterul exclusivist al BMW Seria 5 Gran Turismo.

BMW TwinPower Turbo pentru patru cilindri.

Dupa ce au debutat in primavara pe noul BMW X1 xDrive28i, noile propulsoare de doi litri, patru cilindri benzina, BMW TwinPower Turbo sunt disponibile acum si pe BMW Seria 5: 520i si 528i. Ambele versiuni inlocuiesc motorizari de trei litri, sase cilindri, oferind un nivel echivalent de putere in contextul unui consum redus considerabil. Aceasta schimbare este un pas istoric pentru marca BMW, ultimul model propulsat de un motor turbo cu patru cilindri era BMW 2002 Turbo in anii ’70. Acesta impresiona printr-o putere maxima de 127 kW/ 170 CP la 5800 rpm si un cuplu de 241 Nm obtinut la 4000 rpm.

Astfel BMW 520i inlocuieste versiunea 523i si vine cu o reducere a masei cu 30 kg. Dezvolta 135 kW/ 184 CP la 5000 rpm,  un cuplu maxim de 270 Nm intre 1250 si 4500 rpm si asigura un sprint 0-100 km/h in 7,9 secunde (8,0 secunde cutie automata) pentru versiunea Sedan si 8,3 secunde (8,0 secunde cu transmisie automata) pentru Touring. in acelasi timp, consumul pentru Sedan este de 6.8 – 7.0 l/100 km (cu transmisie automata: 6.5 – 6.7l) si emisii CO2 157 – 163g (149 – 155g) per km, iar pentru BMW 520i Touring: 7.0 – 7.3 l/100 km (cu transmisie automata: 6.7 – 7.0 l) si 163 – 170g (156 – 163g) per km, valori ce corespund ciclului de testare EU, cu variatii in functie de dimensiunea pneurilor. Pretul pentru Romania este de 34,300 Euro fara TVA pentru versiunea Sedan (36,500 Euro pentru Touring).

Noul BMW 528i inlocuieste aceeasi versiune cu sase cilindri si ofera o reducere a masei cu 25 kg. Dezvolta 180 kW/ 245 CP intre 5000 rpm si 6500 rpm si un cuplu maxim de 350 Nm intre 1250 si 4800 rpm, asigurand o acceleratie 0-100 km/h in 6,3 secunde (cu transmisie automata: 6,4) pentru Sedan si 6,4 secunde (cu transmisie automata: 6,6) pentru Touring. Consumul, conform ciclului de testare EU este de 6.8 – 7.1 l/100 km (cu transmisie automata: 6.5 – 6.8 l) cu emisii de CO2 de 159 – 165g (152 – 158g) per km pentru Sedan si 7.1 – 7.4 l/100 km (cu transmisie automata: 6.8 – 7.1 l) si 165 – 172g (cu transmisie automata: 159 – 166 grams) pentru Touring. Pretul pentru Romania este de 37,650 Euro fara TVA pentru versiunea Sedan (39,850 Euro pentru Touring).

BMW 520d EfficientDynamics Edition: unic in segment - un sedan premium cu emisii CO2 de 119 g/km.

Din toamna anului 2011, in paralel cu modelul obisnuit BMW 520d, va fi disponbila si o versiune ultraeficienta a acestui sedan: BMW 520d EfficientDynamics Edition. Cu o putere maxima (135 kW/184 CP) si un cuplu (380 Newton metri) care nu au suferit modificari, acest model inregistreaza un consum mediu de combustibil, in ciclul de testare EU, de 4,5 l/100 km si un nivel al emisiilor CO2 de 119 grame per kilometru. Aceste date reprezinta o imbunatatire de aproape 10% fata de cel mai eficient adversar din segment, in ciuda faptului ca BMW 520d EfficientDynamics Edition este mai puternic decat modelele concurentei.

Cu o acceleratie 0-100 km/h de 8,2 secunde si o viteza maxima de 231 km/h, chiar si acest model - cel mai eficient din gama BMW Seria 5 - dispune de performantele sportive specifice BMW. Motorul diesel de 2,0 litri, foarte eficient, este echipat, asemenea celui de la BMW 520d, cu o volanta dubla cu pendul centrifugal care permite rularea rafinata si intr-un regim de turatii foarte joase. De asemenea, motorul este combinat cu o gama de masuri pentru sporirea eficientei. Prin acestea se numara functia Auto Start-Stop, indicatorul de schimbare a treptelor de viteza, recuperarea energiei la franare si control activ al lamelelor de aerisire din grila radiatorului, un raport mai lung al treptei finale si jante aerodinamice cu design "Streamline".

„BMW 520d EfficientDynamics Edition surclaseaza orice model echivalent nu numai prin consumul redus, dar si prin performantele dinamice. Este ilustrarea perfecta a filozofiei noastre de marca.  Costurile de utilizare sunt deosebit de mici datorita consumului, pachetului standard Basic Service Inclusive care acopera operatiile de baza pentru revizii si valorii foarte bune de revanzare. Acest model trebuie sa fie alegerea numarul unu pentru clientii corporate”, explica Cristian Vlasin, Sales Manager BMW Group Romania. Noul model va fi disponibil la acelasi pret cu modelul obisnuit 520d: 35.950 Euro fara TVA.

Noi motoare diesel pentru BMW Seria 5: mai multa putere si eficienta, gratie tehnologiei BMW TwinPower Turbo.

Un nou motor diesel BMW cu patru cilindri si tehnologie BMW TwinPower Turbo debuteaza pe Seria 5, 525d. Propulsorul de 2,0 litri, cu carter integral din aluminiu, dispune de supraalimentare Variable Twin Turbo in doua faze si de injectie directa common-rail cu injectoare piezoelectrice. Noul motor are masa redusa si, datorita tehnologiei VNT a turbocompresorului mic, o reactie instantanee. Turbocompresorul mic intra in functiune la turatii reduse ale motorului, in timp ce contributia turbinei mari variaza raspunsul in functie de acceleratie.

Noul BMW 525d ofera o crestere a puterii de 10 kW fata de modelul anterior, dezvoltand acum 160 kW/218 CP la 4.400 rpm. Varful curbei de cuplu - 450 Newton metri - este disponibil pe un interval al turatiilor cuprins intre 1.500 si 2.500 rpm. Agilitatea suplimentara si puterea de accelerare sunt reflectate intr-o noua imbunatatire a timpilor de acceleratie 0-100 km/h, care acum sunt de 7,0 secunde pentru Sedan si de 7,2 secunde pentru versiunea Touring. Vitezele maxime sunt de 243 km/h (cu transmisie automata: 239 km/h) pentru noul BMW 525d Sedan, respectiv de 236 km/h (cu transmisie automata: 233 km/h) pentru BMW 525d Touring. Consumul mediu de combustibil (in ciclul de testare EU, in functie de dimensiunile pneurilor) variaza intre 5,0 si 5,3 l/100 km (cu transmisie automata: 4,8-5,0 litri/ 100 km) pentru Sedan si intre 5,3 si 5,5 litri (cu transmisie automata: 5,1-5,4 litri/ 100 km) pentru Touring - o reducere de 20% fata de modelul anterior. Emisiile CO2 corespunzatoare se situeaza intre 132 si 138 grame (cu transmisie automata: 126-132 grame) per kilometru la versiunea Sedan si intre 138 si 145 grame (cu transmisie automata: 135-142 grame) pentru Touring. Suplimentar, propulsorul de doi litri si patru cilindri asigura o reducere a masei totale a automobilului cu 40 kg fata de versiunea precedenta de trei litri si sase cilindri.

„Trecerea de la versiunea cu sase cilindri la noua generatie cu patru, mai puternica si eficienta, ofera suplimentar si avantajul unor taxe semnificativ mai scazute. Acestea, alaturi de posibilitatea de a opta pentru versiunea xDrive, confera lui 525d un potential de bestseller pe piata din Romania, o piata orientata puternic catre diesel si tractiune integrala,” explica Cristian Vlasin, Sales Manager BMW Group Romania. BMW 525d va fi disponibil pe piata din Romania incepand de la 38,950 Euro fara TVA.

BMW Seria 5 Sedan: o gama si mai variata de optiuni.

BMW Seria 5 Sedan este un succes la nivel mondial. A castigat o multitudine de premii si teste comparative si a primit calificative maxime pentru calitate, siguranta si valoarea reziduala. Pretutindeni in lume, cererea pe piata auto este intr-o crestere continua. Acum, noile versiuni de motorizari si actualizarile specificatiilor vor face ca acest model sa fie mai versatil si mai atractiv.

Vor fi disponibile si alte versiuni xDrive. Sistemul inteligent de tractiune integrala, care furnizeaza atat tractiune mai buna pe diverse suprafete, dar si o dinamica mai buna in viraje, va fi prezent impreuna cu sase versiuni de motorizare BMW 528i xDrive, BMW 535i xDrive, BMW 550i xDrive, BMW 525d xDrive, BMW 530d xDrive si BMW 535d xDrive.
Acest sistem, care gestioneaza electronic distributia puterii de tractiune, va fi disponibil din toamna anului 2011 si la BMW 528i xDrive Touring, BMW 535i xDrive Touring, BMW 525d xDrive Touring, BMW 530d xDrive Touring sau BMW 535d xDrive Touring.

Noul varf de gama va fi BMW 550i Touring, al carui motor V8 cu tehnologie BMW TwinPower Turbo dezvolta o putere maxima de 300 kW/407 Cp si un cuplu maxim de 600 Newton metri. Timpul de acceleratie 0-100 km/h - 5,1 secunde - aseaza acest model pe picior de egalitate cu masinile sport din clasa superioara. Consumul mediu de combustibil (in ciclul de testare EU, in functie de tipul de pneuri) este de 10,7 litri/100 km, cu un nivel al emisiilor CO2 de 249-250 grame per kilometru.

Functia Auto Start-Stop si Driving Experience Control, cu modul ECO PRO, stabilesc noi standarde de eficienta.

Din toamna acestui an, comutatorul Driving Experience Control va fi in dotarea standard a modelelor BMW Seria 5 Sedan si BMW Seria 5 Touring. Acest comutator de pe consola centrala permite conducatorului sa-si personalizeze modul in care reactioneaza acceleratia, raspunsul motorului, caracteristicile servodirectiei, pragul de interventie Dynamic Stability Control (DSC / controlul dinamic al stabilitatii) si, la modelele cu transmisie automata, caracteristicile de schimbare ale treptelor de viteza. Conducatorii pot alege intre modurile "COMFORT", "SPORT" sau "SPORT+". Suplimentar, pentru toate modelele cu motoare cu patru si sase cilindri, este disponibil si modul ECO PRO care sustine un stil de condus mai relaxat, la turatii reduse si mai eficient. in acelasi timp, modul ECO PRO programeaza functiile de confort gestionate electric, precum incalzirea scaunelor, oglinzilor exterioare sau functionarea aerului conditionat. Un afisaj special de pe panoul de instrumente informeaza conducatorul cu privire la cresterea suplimentara a autonomiei prin utilizarea modului ECO PRO si regimul optim de apasare a acceleratiei pentru un condus eficient.

Auto Start-Stop contribuie si mai mult la sporirea eficientei. Acest sistem, care opreste automat motorul cand automobilul stationeaza in ambuteiaje sau la intersectii, este disponibil la modelele cu transmisie automata, cat si la cele cu cutie de viteze manuala. Acesta va fi disponibil la toate modelele diesel, precum si la BMW 520i, BMW 528i sau BMW 535i. La BMW 535i de exemplu, functia Auto Start-Stop in combinatie cu o transmisie optimizata reduce consumul de combustibil cu pana la noua procente.

Siguranta, confort si infotainment imbunatatite cu noile functii BMW ConnectedDrive.

BMW Seria 5 este lider al segmentului si in alte domenii importante: siguranta activa si cea pasiva. Euro NCAP, US NCAP si Australasian NCAP sunt printre testele de impact in care Seria 5 Sedan a atins calificativul maxim de cinci stele. Notabil este ca modelul a fost primul model din istorie cu 100% la siguranta activa in Euro NCAP.

Din toamna acestui an, gama de echipamente pentru siguranta va fi extinsa cu inovatorul sistem Active Protection (disponibil optional, 323 Euro cu TVA). Daca este detectata posibilitatea unui accident, sistemul electronic central de siguranta va inchide automat geamurile laterale si trapa din acoperis (daca exista ca dotare). in acelasi timp, centurile de siguranta din fata sunt pretensionate si, daca in echipare exista scaunele de confort optionale, spatarele acestora sunt aduse in pozitie verticala. in acest fel, sistemul
Active Protection contribuie la diminuarea riscurilor de accident pentru pasageri.

Sistemul optional Acces Confort (917 Euro cu TVA) a fost imbunatatit cu o noua functie - deschidere hands-free a hayonului, care ofera mai multe avantaje la incarcare a portbagajului de la Sedan sau Touring. Aceasta functie inovatoare permite deschiderea automata a portbagajului sau hayonului prin simpla trecere a piciorului pe sub bara spate. La BMW Seria 5 Touring, aceasta miscare deschide si ridica fie luneta (cu deschiere independenta), fie intregul hayon, daca masina este echipata cu functia optionala de deschidere si inchidere electrica.

Un alt sistem inovator care imbunatateste atentia conducatorului la drum si, in acelasi timp, siguranta, este BMW Head-Up-Display, o echipare optionala (1448 Euro cu TVA). Acest sistem proiecteaza informatiile relevante pe parbriz in campul vizual al celui de la volan. Din toamna anului 2011, BMW Seria 5 Sedan, BMW Seria 5 Touring si BMW Seria 5 Gran Turismo vor fi disponibile cu noua generatie de BMW Head-Up-Display, care, in premiera, ofera afisaj integral color al simbolurilor si graficelor, ceea ce face ca semnele de circulatie sau alte simboluri afisate sa fie si mai realiste.

In acelasi timp, functionalitatea sistemului optional BMW Night Vision cu recunoastere a pasagerilor a fost extinsa pentru a include o avertizare puternica ce cuprinde semnale vizuale si acustice.

BMW Seria 5 Gran Turismo: mai sportiv si mai exclusivist ca niciodata.

BMW Seria 5 Gran Turismo ofera o combinatie unica de versatilitate, confort al calatoriei si placere a condusului fara nici un efort. Din aceasta toamna, modelul va fi disponibil in premiera cu un pachet M Sport pentru a accentua elementele dinamice de design. Pachetul cuprinde o gama de componente pentru aerodinamica, suspensie si interior, care au fost dezvoltate special pentru acest model si care sporesc atat calitatile dinamice, cat si imaginea musculoasa pe care o are BMW Seria 5 Gran Turismo. Specificatiile includ un pachet aerodinamic M, tevi de esapament de nuanta crom inchis, suspensie M Sport mai joasa si jante M din aliaj, de 19 toli si cu spite V, cu pneuri mixte. Alternativ, jantele M din aliaj, de 20 de toli si cu spite duble, cu pneuri duble sunt disponibile optional.

Alaturi de lista obisnuita de dotari optionale pentru BMW Seria 5 Gran Turismo, diferite optiuni exclusiviste din gama BMW Individual sunt disponibile, incluzand patru culori de exterior BMW Individual: Citrin Black metalizat, Champagne Quartz metalizat, Frozen Grey metalizat mat si Frozen Silver metalizat mat. Noi in gama BMW Individual pentru acest model vor fi jantele din aliaj, de 20 de toli si spite V, cu pneuri mixte. in combinatie cu scaunele de confort optionale, echiparea vasta cu piele BMW Individual Merino va fi disponibila in nuante Platinum/Black si Amaro Brown/Black cu cusaturi in culori contrastante. Ambianta stilata si exclusivista poate fi completata de finisarea BMW Individual pentru pragurile usilor si de emblema BMW Individual din spate.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2277 :: 17.82MB