No SSO cookie

BMW Seria 5 – Masina anului in Germania

voteaza
(0/ 0)
BMW Seria 5 – Masina anului in Germania
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

ADAC (Automobil Club German) decerneaza premiile "Ingerul Galben" 2011: Noul BMW Seria 5 se impune in fata altor 41 de noutati de pe piata auto germana.

 
 
ADAC (Automobil Club German) decerneaza premiile "Ingerul Galben" 2011: Noul BMW Seria 5 se impune in fata altor 41 de noutati de pe piata auto germana. Pe locul 3 in categoria "Automobilul viitorului" se claseaza BMW 320d cu tehnologie BluePerformance care respecta normele de poluare Euro 6.


Placerea de a conduce, designul si inovatii tehnologice au facut noul BMW Seria 5 sa fie ales Masina anului in Germania. Acesta este rezultatul sondajului realizat de Automobil Club German (ADAC), cel mai mare club auto din lume. La realizarea acestui studiu au participat 19 milioane de cititori ai publicatiei "ADAC Motorwelt" si utilizatori ai site-ului de internet ADAC. Nici un alt automobil prezentat pe piata germana in 2010 nu a obtinut atatea voturi precum noul BMW Seria 5, prezentat in versiunea Sedan in primavara si disponibil in varianta Touring din toamna. Alte doua clasate in topul primelor zece, BMW X3 si MINI Countryman, au completat prezenta BMW Group in acest clasament.


De asemenea, un juriu de experti a desemnat castigatorii pentru patru categorii, printre care si "Masina viitorului". La aceasta din urma, BMW 320d cu tehnologie BluePerformance a ocupat pozitia a treia dintr-un total de 431 de modele evaluate la aceasta categorie.


"Ingerul galben"(Gelber Engel), numit asa dupa culoarea specifica a masinilor de interventie si depanare ADAC, a fost acordat in acest an pentru a saptea oara si este considerat unul dintre cele mai importante trofee ale industriei auto germane. "Germania este cea mai importanta piata pentru noi si pentru concurentii nostri. Este o piata deosebit de competitiva, cu un public exigent. De aceea aceasta distinctie este relevanta si pentru noi, in Romania", a explicat Marco Schulz, director general BMW Group Romania.


BMW Seria 5 convinge printr-un design elegant si sportiv, printr-un interior de calitate si un comportament rutier de exceptie sustinut de echipamente optionale unice in segment, precum Adaptive Drive sau Intergal Active Steering. Gama include sapte motorizari pentru versiunea sedan, de la 520d (135 kW/184 CP) cu un consum de numai 4,9 litri la 100 km, pana la versiunea V8 Twin-Power-Turbo 550i (300 kW/ 407 CP). Din martie 2011 aceasta va fi suplimentar extinsa cu 535d (6 cilindri, 3 litri diesel, 220 kW/ 300 CP) si de posibilitatea comandarii cu tractiune integrala xDrive pe 3 versiuni: 550i, 535i si 530d. Remarcabila este si oferta de echipamente din gama ConnectedDrive care include Asistent de parcare (pentru parcarea laterala automata), Head-Up-Display sau, in premiera pentru piata auto din Romania, acces la internet prin intermediul telefonului mobil.


BMW 320d cu tehnologia BluePerformance este echipat cu un catalizator special NOX care optimizeaza emisiile de oxizi de azot, fara a inregistra un impact asupra performantelor motorului. BMW a fost primul producator care a oferit aceasta tehnologie pe piata romaneasca inca din noiembrie 2008. Un model echipat cu BluePerformance indeplineste normele de emisii Euro 6.


Acum BMW Seria 3 Sedan si Touring, BMW Seria 5 Sedan si Touring si BMW Seria 7 pot fi echipate optional cu BluePerformance. Pentru Seria 3 acest sistem este disponibil pentru 1000 Euro fara TVA.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.9245 :: 17.88MB