No SSO cookie

BMW Seria 3 Coupe tunat de Prior Design

voteaza
(0/ 0)
BMW Seria 3 Coupe tunat de Prior Design
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Tunerul german, Prior Design a realizat un nou pachet aerodinamic pentru modelul BMW Seria 3 Coupe E92. Acesta se aseamana foarte mult cu cel realizat de BMW pentru modelul M3.

 
 
Prior Design a realizat un nou pachet aerodinamic care poate transforma orice BMW Seria 3 Coupe E92 intr-un adevarat M3, cel putin in ceea ce priveste design-ul. Noul kit costa 2.999 de euro si este realizat dintr-un material extrem de flexibil si rezistent creat de catre Duraflex.

Designerii au optat pentru un design extrem de sportiv, dar cu bun gust. Bara frontala standard a fost inlocuita cu una noua cu guri de aerisire proeminente, acestea ajuta la racirea franelor. Capota standard a fost inlocuita cu una asemanatoare cu cea a modelului de curse BMW M3 GT2. Zona din dreptul rotilor a fost latita pentru a conferi un aer mai agresiv. Pachetul este completat de pragurile sportive, difuzorul spate, eleronul din fibra de carbon si sistemul de evacuare.

Costul acestui pachet aerodinamic nu include si montarea sa. Prior Design a oferit si o lista de preturi pentru fiecare componenta: capota costa 1.390 de euro, eleroanele costa 299 de euro/eleron, bara frontala 449 de euro, iar sistemul de evacuare 1.499 de euro.

Andrei Monenciu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.7231 :: 17.87MB